Friday, September 26, 2008

Jalan2: Tenggelam adalah fitrah

Alat komunikasi selitan pinggang aku bergetar dan bernyanyi [aku ingat bunyi perut aku]. Lagu klasik metal belum tukar lagi. Aku cadang nak kasi dia bernyanyi All Nightmare Long pulak la.

Tapi, itu bukan isunya. Isunya datang dari seorang kawan sekerja dari kompeni T-Rex:

In : Boss, bila cek-cek talian hayat company gua buleh siap?
Out: Termaktub dalam persetujuan lu-gua... 3 hari dari semalam.

In : Boss, kasi cepat sikit buleh? Vendors gua dah menyalak...
Out: Company lu tepi bukit, menyalak pun ada apa hal...

In : Kami dah nak karam ni...karam bang! Habis la tenggelam...
Out: Eh, company lu bukan ke kapal selam? Tenggelam adalah fitrah...

In : #%@&*!@#
Out: Hahahaha.... eh, lu dah bayar fitrah ke? Jangan mintak diskaun lak...


.

No comments:

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com