Thursday, January 29, 2009

Jalan2: Terpegun dengan keindahan...

Hari ni. Hari aku habis di T.Malim.



Sempat aku singgah di sebuah masjid di Proton City. Aku sampai sebelum waktu zuhur masuk. Masjid tu masih baru. Mimbar dah dinding hadapannya cantik. Membuatkan aku snap satu landscape pic.

Aku rasa, beberapa jemaah tentu fikir yang aku ni kemaruk kut. Ye la, biasanya pelancong bangsa asing je yang ambik gambar dalam masjid sebab tak pernah masuk masjid...









.

5 comments:

addyaholix said...

aku pernah masuk tandas dan snap gambar. sebab aku suka rekabentuk sinkinya.

Princess Liyana said...

SubhanAllah...Memang cantik!

tasikmerah said...

aku blom sampai lagi.


.

kakpah said...

lihat gambar tu memang cantik. Jangan buat jemaah tak kusyuk sembahyang pulak dah!!

Nizam.Ariff said...

Addy,
Sinki? aku harap bukan tandas pompuan...haha

Princess,
Ya, memang cantik. Cat dia pun cantik. Tapi, jemaah hari tu cuma ada 6 orang je...sayang. Mungkin sebab perumahan baru.

TM,
Balik kampung TI, singgah le kat situ. Ada pau Yik Mun tau...sodap bila panas. Kalau dah sejuk, sama je macam pau orang lain...

Kakpah,
Harap tak la kut...suara imam pun mengancam...berbuai-buai alunan bacaannya.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com