Tuesday, September 29, 2009

Gembira aku musnah!!!

.


Aku dapat satu hamper raya. Menggunung tingginya. Cecah ke langit puncaknya.

Dan aku capai satu kotak yang paling besar... berisi coklat. Dan inilah yang aku dapat:


Besar giler kotak tu, remote astro aku pun kerdil jadinya...


Dan di dalam kotak itu, ada lagi kotak...


Dan ada lagi bungkusan yang lebih kecil... 2 je!!



Dan dalam bungkusan tu cuma ada 1..2..3... 8 ketul je??!!!



Ceh!

Dah dasar hati tak ikhlas...








.

12 comments:

xiiinam said...

Siapa bagi tu? Geger betul....kok eram temen...

ashley said...

Nizam,
Barang peri memang cam gitu...
standard aaarrrr..!!
.
.
.
.
sesuai la dengan ahli keluarga ko.
he he he

kakpah said...

Orang dah beri jangan banyak cakap. kau nak yang besar, pergi sendiri beli ar.

hehe..

Insyirah said...

Tu lah, org dah bagi...jgn banyak mengomel plak. Hikhikhik.. :p

Mohd Hairul said...

uah..uah..uah..
boleh bagi jagad sebiji...

tasikmerah said...

mama 3 ketul.
paku payung 3 ketul.
ko 2 ketul cukup le ye tak?

hehehehe....







kamu tenteram.
aku pula yg tak tenteram. he he.

sue said...

nasib mase kiorang ada tak bukak lagi....kalu tak tuan rumah tak merasa la.........



emmm...takpelah menda free,dpat gak...

Nizam.Ariff said...

CkLah,
Kawan-kawan kasi. Tapi, diapun sambar kat supermarket je tu... bukan dia yang buat. Cuma aku kesian sebab dia bayar mahal tapi isinya dia tak tahu, sampailah bila aku dah bukak...

Ashley,
Mana boleh ikut jumlah kepala... sepatutnya kena ikut saiz tekak dan perut.. ! Hahahaa

Kakpah,
Bayangkan aku dah suka, tetiba dapat seceput je... haih!

Insyirah,
Dia bukan tak tau saiz perut aku ni... baik dia kasi duit kat aku, biar aku beli sendiri. Buat mengkayakan supermarket tu je...

Dak Ai,
Jagad pun tak hingin... sikti bebenor. Kalau kasi dia, mesti dia buat main macam bola je... hehehe

TM,
Mana cukup. Aku boleh 'simpan' semua cokelat tu dalam mulut serentak! 3 kat pipi kiri, 3 kat pipi kanan, 1 kat tengah lidah dan satu kat gigi depan sambil kunyah-kunyah... hehehe

Tu la... aku dah kata, aku dah telan air embun buluh perindu, ko tak caya... hahahaa


Sue,
Hehehe... apsal ko tak bukak hari tu? Dah ada depan mata tapi takbukak. Norzie yang bukak, aku pun tak tau, nasib baik aku sempat snap masuk blog...

sue said...

hehehe...takpelah...sebab dak ai pun dapat hemper gak...cumer tak bukak jer lg...ingat mlm ni nak bkak..nk tgk isi dlam camaner..byok ke ckit..kik.kik...kik..kikk

Nizam.Ariff said...

Sue,
Jangan berharap sangat... hahaha

kucingorengemok said...

hehe, kita pernah dapat tahun lepas...! sudah tak tertipu dengan hamper lagi

Nizam.Ariff said...

KOG,
Ko pulak kasi hamper la... pekena org pulak.. hehehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com