Wednesday, September 30, 2009

Sepetang... juga sejenis siput...

.


Sepetang bersama-sama orang jauh...


Adik ipar dan 2 anak-anaknya


Di situ juga.

Melihat kerenah bebudak, sambil-sambil intai ada dua aweks muda seksi manja bersama-sama seorang lelaki agak berumur sambut hari lahir aku rasa...


Aku sempat kat jeling lama sikit kat aweks tu... tanda kurang senang dengan perangai mereka.


Hmmm... aku tak jeles, ok!






.

13 comments:

xiiinam said...

Aweks tu cucu Tok Wan tu kot...ha..ha...

xiiinam said...

Tak pun...kenalan rakan blog mereka...hi..hi..hi...

xiiinam said...

na'uzubillah...

kakpah said...

Ni pergi makan2 ke pergi cari modal nak mengata orang ni hahaha....

secangkir madu merah said...

kalau tak jeles, buat apa pandang2?Teringin diapit oleh aweks2 muda cam tu ke? Nampak situdung merah tu?

Nizam.Ariff said...

Cklah,Cklah,Cklah,
Aku harap itu sedara mara atau adik beradik la kut... hehehe

Kakpah,
Makan makan sambil mata pun nak makan gak.. hahaha

SMM,
Memang tak jeles.. cuma pelik je sikit. Saja nak teka sapa mereka tu... hahaha

ashley said...

Gamaknya kalau anak anak aku bemanja manjaan dengan abah depa dan hang berada di tempat itu..
apa MUNGKIN TERBELIAK mata hang...
ha ha ha
almaklum..
seorang lelaki yang tak kelihatan TUA dikelilingi 8 GADIS..
.
.
.
ya..aku tau..
hang tak jeles.

Mohd Hairul said...

kenapa tak snap kat aweks tue... he..he..

sue said...

en.hairul
nak tengok gak ker?...amboi....amboi....

sue said...

en.hairul
nak tengok gak ker?...amboi....amboi....

tasikmerah said...

jgn jeles bang. nnti aku mintak tolong syirah temankan kamu makan. aku bulih tolong sponsor kek. tiup. jgn tak tiup!

hehehe...



.

Insyirah said...

Haha. Adehh. Kak tasek nak juga interprem nama saya.


p/s:Bro, hntr alamat rumah bro kat email saya bleh? nanti nak pos kad. syira_qistina@yahoo.com

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Ye.. aku tak jeles, tapi aku curious gak... hahaha

Hairul,
Aku tak berani nak snap... karang kena pelangkung..

Sue,
Ala.. rilek la... lelaki juga perlukan masa senggang.. hehehe

TM,
Syirah.. emm... Syirah... tak nak la.. nanti dia merajuk lagi sebab sakat dia...


Syirah,
Ok. Aku hantar. Tapi kan... kalau ko tgk kat tepi tu, aku ni jenis antisosial.. hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com