Wednesday, October 14, 2009

Nice to hold you...

.


Pada barang yang rapuh dan mudah pecah:

"nice to see nice to hold, once broken considered sold"



Pada wanita yang jiwanya (termasuk raganya) seolah-olah rapuh dan mudah pecah air mata, tapi jangan sangka kalau dia berbunyi:

"nice to see, even nicer to hold but once 'broken', pray to God, save your soul!!!"







.

11 comments:

ashley said...

nizam,
mama merajuk?
aaaaahakkkk...tak tayoookkk..

cat said...

Tersenyum dan tak jemu baca ayat di atas.. :)

Mohd Hairul said...

apa yang pecah tue.. hehe

kucingorengemok said...

pen merah pen biru, i acah u malu

tasikmerah said...

sila bertindak apa2 yg patut...

arsaili said...

salam eid...ahaha nice quotes..yea memang fragile

addyaholix said...

bukan cuma pada wanita bang, pada lelaki pon sama jugak. pada manusia yang menganggap lelaki menangis itu lemah, bodohlah. itu cuma pendapat aku bang.

tiba-tiba aku emosi. haha!

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Bukan mama... ada sorang LAGI pompuan kat tempat keje, dia yang bagi quotes tu (selepas aku acah dia)..


Cat,
Sila jangan jemu-jemu. Gunakan quotes tu sewajarnya...


Dak Ai,
Hahaha... 'pecah' tu memang ada dua makna, satu pecah hati.. satu lagi.. lu pun tao! Dua dua mengundang bahaya kepada lelaki... hahaha

KOG,
Aku memang pemalu.. sebenarnya...

TM,
Tindakan aku??? Cabut lari... hahaha

Arsaili,
Salam Eid untukmu jua... salam yang datang dari jauh tu...


Addy,
Aku setuju.. lelaki juga perlu menangis pada masa-masa tertentu: di'hadapan' Tuhan misalnya...

Hanya lelaki yang berani sahaja yang berani meluahkan rasa hatinya...

addyaholix said...

ko sokong aku bang? aku rasa pelik semacam. selalunya ko paku aku balik. ko nak apa ni bang. cuba terus-terang. jangan mintak pelik-pelik sudah. haha!

Nizam.Ariff said...

Addy,
Aku minta kamu sokong aku juga... hahaha

addyaholix said...

ok ok aku sokong =p

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com