Monday, October 5, 2009

Pada hari Mentari berseloroh kepada aku

.







Dan Mentari semakin 'ujub pada dirinya.

Memerah segala tenaga yang ada.

Dan selendang merahmaya mengelus mimpi ngeri pada dunia aku.
Pada kosong lelangit hitam sepi, aku mencurah kembali mimpi ngeri.
Kepada Dunia.

Pada Hari itu, mimpi ngeri itu bakal menjadi nyata.

Pada Hari itu, bersama-sama Bumi, Mentari juga turut menceritakan segala-galanya...










(nasiblah, layan gila aku seminggu ni...)

.

12 comments:

SHIMI said...

Memang panas giler kat Malaysia sekarang ni bro.

Nizam.Ariff said...

Shimi,
Hahahaa... semacam je 'panas' ko ni..?

secangkir madu merah said...

puitis banget...
buat badanku seram sejuk...

Nizam.Ariff said...

SMM,
Ye ke..? jangan demam pulak dah le kak.. hahaha

ashley said...

Mula mula aku baca "Menteri berseloroh"..Hebat!!! aku kata dak ni..Menteri pun leh lepak lepak seloroh ngan dia...ha ha ha..
.
.
.
.
.
tapi tetengok!!!
hmmm tak abih lagi layan blues..

kakpah said...

tak abih lagi?...

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Blom...


Kakpah,
Blom lagi.. ihiks

tasikmerah said...

.












.

kucingorengemok said...

ayoyoooo anaeee! yenna?!

Nizam.Ariff said...

TM,

(x x)
..^..

Rileks la kak cik...

KOG,
Aku nak tgk apa lagi komen ko untuk esok... kerana esok punya lagi sadis...

Jard The Great said...

musim hujan lak kat sabah tu..

Nizam.Ariff said...

JTG,
Hahaha... memang hujan sebelum panas... dan walau hujan,dalam hati mungkin masih panas...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com