Saturday, October 10, 2009

Topeng gas boleh bergerak-gerak

.




Nampak gayanya Mama kena beli yang ini, nanti aku akan selalu duduk rapat dengan Mama. Mana la tau, kalau-kalau berlaku kebocoran gas atau kebakaran, 'peti pertolongan cemas' adalah dalam jangkauan...






.

8 comments:

ashley said...

Hishhhh...budak ni!
poink!!kena ketuk pala sedas..

kakpah said...

erk.... by the time bukak baju bukak bra, ko dah toinkkk... bedebek jatuh sebab terhidu gas beracun tu..

AZANI said...

ini idea yang bernas,aku pun ada,serkup kepala /seluar dalam...2 in 1....kalau kepala sejuk pakai kat atas boleh, ............toink....toink bunyi kepala aku kena ketuk dek kakpah dan ashley...

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Kak, orang tu dapat hadiah sebab cipta benda nih. Aku rasa nak cipta seluar dalam yang boleh guna untuk penapis air pulak... hahaha

Kakpah,
Kalau lambat nak keluarkan bra, tak perlu bukak baju. Masukkan kepala kat dalam baju tu je... hahaha

Nizam.Ariff said...

Azani,
Hah, bernas jugak tu. Boleh diguna sbg topeng muka, untuk penyamun atau pengebom bunuh diri... hahaha

ashley said...

kakpah,
..perambat budak dua ekor ni!

xiiinam said...

"Aaa..err..errr...aaa...er...adik nak balik dlulah bang!" Kataku tunduk sambil tersipu-sipu malu...sambil menutup muka dengan hujung selendang....

Nizam.Ariff said...

Ashley,
..kami lari lajuuuu... hehehe


Cklah,
Itu selepas beri sebelah bra kat abang kat sebelah le tu... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com