Thursday, November 5, 2009

Death by Powerpoint

.



Kadang-kadang orang tanya aku, betul ke aku pergi training....


Aku malas nak jawab lebih-lebih, aku lekat kat sini. Biarkan gambar mencerita seribu kisah. Dua gambar maknanya dua ribu kisah...
Dan..... ok, tulisan aku macam 'cakar ayam'. Jangan gatal nak kutuk pulak.




.

8 comments:

kucingorengemok said...

duduk depan tv pun boleh tulis tuuuu... hehe >:)

Insyirah said...

Biasanya, nota-nota yg ditulis masa training...dua kali ganda lebih cakar ayam drpd tulisan bro.. :p

tasikmerah said...

sempat tukar kaler pen tu yg aku kagum tu...

:)



.

Nizam.Ariff said...

KOG,
Kat depan TV aku tak ambik nota, aku buat nota kat bantal... hahaha

Syirah,
Yang ni aku transform jadi superman, aku tulis cepat dan sekemas yg mungkin.. hahah

TM,
Tu ko belum tengok aku tukar yang lain-lain... macam-macam kaler aku tukar.. hahaha

ashley said...

Daripada tulisan itu kan...aku simpulkan :-

1) Gambar di atas tuan punya tulisan begitu semangat..berkobar kobar.

2)Gambar kedua..tuan punya tulisan dah macam mamai mamai..di antara alam nyata ngan alam ghaib...
silap silap..
tulisan yang hujung kat bawah bawah tu dah macam corak air laut....ko COKEH mende tu
ha ha ha ha.....ha ha ha ha

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Darjah kecondongan tulisan tu berjadar terus dengan lentokkan kepala... hahaha

xiiinam said...

...ku percaya.....

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Hahaha... percayalah....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com