Sunday, March 28, 2010

Aku diintai 2 wanita... owh...

.

Aku kena tag oleh 2 wanita...


1. Award ini dari Kak Yatie : Secangkir Madu Merah.. terima kasih, kak.



7 perkara tentang aku:
Aku lelaki yang suka wanita
Aku laki orang kepada wanita yang aku suka
Anak aku lelaki seperti ayahnya, juga lelaki
Aku adalah aku tanpa perlu jadi sesiapa
Aku suka aku yang sebegini walau orang suruh aku berubah
Aku juga suka kamu semua dan aku tak suruh kamu berubah menjadi aku
Aku akui aku manusia konservatif, kerana kalau boleh aku mahu konserv waktu

Itulah sahaja tentang aku...


2. Dari Hana dengan beberapa soalan, aku jawab sikit je...

a. Anda Hot?
Ya aku tengah hot, musim panas, payah tido malam


b. Upload wall paper..
Wall paper aku screen warna grey... Tak caye?


c. Ceritakan tentang wallpaper tu
Aku letak gambar lain payah nak keluar, jadi aku biarkan begitu...


d. Kali terakhir makan pizza
Aku dah lupa, mungkin bulan lepas kat opis sebab celebrate hambaAllah tu...

e. Lagu terakhir yang aku dengar
For Whom The Bell Tolls...

f. Tentang orang yang tagged aku
Antara orang terawal join the club. Di Melaka kut sebab banyak tulis tentang Melaka dalam beberapa blognya. Mungkin duduk kat Merlimau atau Bukit Katil...hahaha




Thanks
.



5 comments:

xiiinam said...

Wallpaper tu.....sangat hi hi...
Ya...kau memang kau...

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Terima kasih kerana memahami aku.. hahaha

hana said...

Nizam..Nizam.. :)
tak ada kata selain : Dah agak dah :)
(Masih lagi tergelak :)

Nizam.Ariff said...

Hana,
Eh, ko tak jawab.. kat Melaka kan?

hana said...

Memang le orang Melaka :)
Bertam Ulu, tau kat mana? :)
sure tak tahu kan
(sambung gelak lagi)

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com