Wednesday, March 24, 2010

Serapah mengunci barang kepunyaan kita...

.

Dua -tiga kali aku lalu di sebelahnya...

Dua-tiga kali juga aku pernah perasan...

Cuma kali yang terakhir,baru aku terfikir...






Kenderaan jenis apa yang guna kunci 'pad-lock' yang semacam tu?

Kalau tak Mr. Bean, aku syak dia naik Keldai... itu 'pad-lock' rantai leher si Keldai kut...





.

5 comments:

kucingorengemok said...

haha, tengok gambar, baca soalan, baru nak kata mr bean, rupanya tuan tanah dah kata dulu... nyata lah terlalu banyak tengok disney channel

Nizam.Ariff said...

KOG,
Entah macam mana, fikiran kita sama, kan? Kita sama-sama banyak tengok disney channel la tu.. ahaks!

baincardin said...

Support Earth Hour! yay! ^_^

hana said...

Nizam, :) Harap Nizam tak marah..tapi Nizam dah di 'tag' :)

Nizam.Ariff said...

Baincardin,
Aku makan dalam gelap semalam...

Hana,
Ok... aku ambil...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com