Friday, May 21, 2010

Duit juta-juta pun nak bawak ke mana?

.


Bukan selalu dapat pegang cek bernilai jutaan ringgit nih....


Walau bukan aku punya, cium bau kertas cek tu pun jadilah. Kata orang, nak ambik bau. Mana tau esok-esok lekat pulak bau duit juta-juta kat badan aku... ambik aura.


Ok la bang, ini abang punya.


Duit juta-juta pun akhirnya makan sepinggan juga. Mungkin pinggan dia adalah porselin dari China dan pinggan aku mungkin berlapikkan daun pisang atau plastik je. Tetapi, yang penting pinggan tu bukan kita telan pun. Makanan dalam pinggan tu yang aku telan.



Dan kalau telan pun akhirnya akan keluar juga ikut belakang dan depan. Tak kira lah dia makan daging steak terbaik dipasaran dan aku hanya makan nasi campur lebih kuah, yang keluar tetap sama busuknya...


Ambiklah...





.

9 comments:

xiiinam said...

Nak bawa ke mana?








Bawa ke sini!

secangkir madu merah said...

wek...geli geleman..

tapi aku setuju..wlau makan jenis makanan termahal sekali pon tetap sama akhirnya...

kakpah said...

salam.

akak pernah pegang duit juta-juta. Memang kembang kempis hidung bergelar jutawan.

Tapi gelaran jutawan aku tak lama sebab aku boros.
belanja sana sini tak beragak..

err.. setakat jutawan rupiah je.
Tak ada kelas????

ashley said...

Nizam,
ko dengki ek??
hahahaha..

tasekM said...

tolong la kenalkan aku dgn tuan punya cek tu.... he he.




.

addyaholix said...

buleh la kot pekena teh tarik secawan dua bang ;D

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Kalau bawak ke sana pun kalau cash in pun masuk akaun dia gak... sama je..

SMM,
Kata-kata tu cuma nak sedapkan hati je... hahaha

Kakpah,
Cerita pasal tu, kawan aku dulu pernah tidur berbantalkan duit rupiah, masa tu ringgit kita kuat...

Ashley,
Aku tak dengki.. cuma aku rasa macam nak buat khianat je kat dia...

TM,
Betulke ko nak berkenalan...? tuan cek tu orang Itali... hari-hari la ko makan spaghetti bolognais... dan keju.. abih la diet regime ko tu... ko lari joging keliling zoo Melaka 10 kali sehari pun tak turun2...

Addy,
(((((( ADDY)))))))!!! Kemana ko menghilang? Sanggup ko tinggalkan abang angkat kesayangan ko ni ek...

Anonymous said...

paman,

duit tu patutnye distribute sikit kat anak sedara...baru leh jadi "paman" namanye...haha...passing2..

Nizam.Ariff said...

Pojie,
Tak bleh... pecah amanah.. hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com