Monday, May 3, 2010

Ubat batuk cap kelapa Afrika yang ke laut perginya...

.


Entah camana, aku tertekan punat ke tv yang jarang aku tengok. Tapi, aku layan sekejap, tak lama, 10 minit jer...


Tapi kan, ada satu mamat ni batuk teruk.

Kawan dia suruh mamat ni tonggang arak sebotol dua untuk hilangkan batuknya.

Mamat tu hairan, takkan arak boleh baikkan batuk dia?


Kawan dia cakap, tok nenek dia dulu selalu tonggang arak. Tak lama lepas tu, duit dia hilang. Kemudian, anak bini dia hilang. Lagi, rumah dia hilang. Lepas tu nyawa dia pun hilang. Kalau setakat batuk tu, mesti boleh hilang senang-senang je....




.

7 comments:

xiiinam said...

Itu hilang tak berganti namanya....



:)

secangkir madu merah said...

hahaha....betol lah tuh..tonggang benda tu, bukan setakat batuk je boleh hilang..dgn orang2nya sekali boleh hilang..hilang dari dunia...

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Hilang gelap terbitlah terang... ;)

Nizam.Ariff said...

SMM,
Satu lagi.. hilang kewarasan akal.. hahaha

kucingorengemok said...

aku dah batuk 3 minggu ni bro... takmo la hilang² camni, ngeri

tasekM said...

arak aku syak lambat 'hilang'nya. cer try racun tikus....



.

Nizam.Ariff said...

KOG,
Ok.. ko kasi kurang sikit dia punya alkohol.. ko makan tapai pulut dalam 2 talam... hahaha


TM,
Yup.. racun tikus adalah ubat yang mujarab untuk menghilangkan segala-galanya... :)

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com