Sunday, June 20, 2010

Risikan rahsia...

.

Tengahari tadi, aku tompang sekaki ikut rombongan keluarga belah Mama ke Senawang. Nak buat risikan.


Risikan untuk abang Mama (Along) yang belum berpunya, katanya. Dengar kata, si gadis baru berumur dalam 20-an.


Hmm.... aku kena panggil dia kaklong, dan dia kena panggil aku adik.


Aku dah kata, aku ni belia lagi.






.

9 comments:

AZANI said...

salam nizam
jodoh ,,,semoga bakal pengantin bahagia ke anak cucu...

tasekM said...

adik ipar aku pun tua dr aku tapi depa panggil aku nama je. aku suka sbb aku tak rasa tua.

ha ha.



.

sue said...

belia ker?..cam beria jer?..haaa.haaa....

Nizam.Ariff said...

Azani,
Aminnn...

TM,
Ko memang tak makan dek tua... hehehe

Sue,
Macam ada nada jeles jer... hahahaha

sue said...

bangah,..entah2 dia muda dr sya lg..hee..hee..tp sya tetap nk pgil dia kaklong.....muda lah saya....kalo pgil nama jer kt dia, nampak sya lg berumur dr dia...

secangkir madu merh said...

nizam, tak kiralah dia muda atau tua tapi klu ikut pangkat kau memang kena panggil dia kaklong..kau jgn nak perasan muda je...belialah sangat...

Catwoman said...

Umur bukan p`halang utk terus jadi muda belia....kannnnzzzzz.

Huhuhuhu.....

Kak ipar aku muda 4 tahun dari usia aku. Aku panggil nama je, tak panggil kak......

:)

Nizam.Ariff said...

Sue,
umur ko brape hah? hahaha

SMM,
Aku akan panggil kaklong... boleh manja2 sekali... hehehe

Catwomen,
Tu la.. aku pun teragak2 nak panggil akak nih...

Anonymous said...

hahahaha k.long ku yg muda..hahahaaha
-dak an-

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com