Friday, July 23, 2010

Farewell my fren.... setakat ini kita bertemu. Semoga bertemu lagi...

.

Farewell my fren...





Kami makan-makan di ofis sempena perpisahan kawan dari TM yang di'pinjamkan' ke kompeni aku selama setahun.







Dalam ucapannya, dia sempat intro produk 'video on demand' melalui broadband.

Ada kawan tanya, berapa harga setiap video tu.

Aku bisik kat kawan yang tanya tu,


"It depends on how many 'X's stated on the video. Kalau 'XXX' mahal la sikit..."

Hahahaa




.

5 comments:

kakpah said...

hahaha..
ku pun tumpang ketawa.

tasekM said...

dia ni kalau menjawab mmg ke laut manjanggggg...


:p


.

Nizam.Ariff said...

Kakpah,
hahahaa...

TM,
laut itu indah... hehehe

ashley said...

Satay Hj Samuri ke tu?
.
.
Kalau Hj samuri...tak per aaa..
Dah jemu!
haha

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Aku tak tau.. tapi kuah dia macam bukan je... tapi daging tu lembut

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com