Monday, July 19, 2010

Gempar! Wanita dada berbulu sepanjang 2 jengkal..!

.





Malam kelmarin, aku tersipu-sipu malu (kononnya) sambil tolak troley. Hampeh! Sanggup dia orang hina perempuan tu sampai macam tu. Ada ke letak rambut kat dada patung tu... ish!


Walau sekadar patung plastik, maruah dia tetap ada. Kesian dia.


Sapa punya bulu daaa....








.

5 comments:

ckLah said...

Terdesak nak cari model tu.....





Emmm..alah, patung pun ada yang maknyah..

tasekM said...

ko sebenarnya bukan nak amik sangat gambar bulu tu kan...?




.

Nizam.Ariff said...

CkLah,
Dia org sengaja cari pasal tu... hahaha

TM,
Yup, aku sebenarnya nak ambik gambar lalat yang hinggap kat situ... buleh?

secangkir madu merah said...

bulu kaki takpe lagi...ini bulu dada ... melampau!

Nizam.Ariff said...

SMM,
Kan? Kan? Sungguh tak sensitif dia org tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com