Thursday, July 1, 2010

Kuaci biji bunga matahari berperisa makjun...

.


Ada kawan makan kuaci biji bunga matahari di opis. Seorang kawan lagi tanya, pernah tak makan kuaci yang dah siap berkupas? Kawan yang kena tanya tu jawab, mana ada kuaci yang siap terkupas.


Aku mencelah, baru malam tadi aku makan kuaci biji bunga matahari. Berperisa BBQ lagi. Kawan aku tak percaya. Katanya, kuaci yang aku makan tu mesti dikopek secara manual, guna mulut dan gigi secara ramai-ramai. Ceit!




Aku sambar segenggam kuaci bunga matahari dari atas meja kawan aku tu. Aku kopek dan aku kunyah.

Aku tanya kawan aku, kalaulah aku makan kuaci tu sambil duduk atas sofa di sebelah tu, sambil sebelah kaki naik atas... agak-agak aku kena cas dengan 'sexual harrassment' tak?


Ada kakak jeling kat aku...





.

5 comments:

ashley said...

Apasal aku blurr?
.
.
mungkin matahari tak bersinar terang..
hari ni hujan lebat

tasekM said...

kasi la naik kaki tu... tak takut kena rogol ke...?

hahahaha...

:p



.

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Hujan-hujan bes makan kuaci depan tv tau... hahaa

TM,
Aku takut kalau yg rogol aku tu jantan. Kalau pompuan, aku nak buat camner, berserah je la... aku insan lemah... hehehe

secangkir madu merah said...

aku konpius...apa kena mengena kuaci tu dgn duduk atas sofa sambil angkat kaki? patutlah akak tu menjeling kat kau..

Nizam.Ariff said...

SMM,
Takde kene mengena pun, cuma kalau pompuan lepak tepi lorong tu makan kuaci haaa tu ada kena mengena la... sambil tunggu pelanggan...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com