Monday, October 18, 2010

Nasi lemak dengan kuah melimpah ruah.. banjir.....

.

Santai pagi hujung minggu, bersama-sama keluarga.


" Mamak, kasi nasi lemak kuah banjir tiga! "


Aku main-main je tapi memang datang betul-betul... cis!


Perli ke apa ni?



Ingat roti canai saja yang boleh banjir..?



Baru separuh pinggan, Ariff dah kelam kabut sedut Teh 'o' ais. Belum habis sepinggan, air dah hampir habis.



.

6 comments:

kakpah said...

orang takde gigi dan ada masalah mengunyah, memang suka dengan nasi banjir ni. masuk mulut telan..masuk mulut telan..
tapi kan.. kalau makan nasi lemak ni, janganlah pegi kedai mamak.

Anonymous said...

nampak cam sedap jer..kat maner ni?..kedai mamak maner ni?...

Nizam.Ariff said...

Kakpah,
Kenapa tu... ?

Pojie,
Mana-mana kedai mamak... kasi kuah lebey... hahaa

tasekM said...

yg bagi ke arep banjir gak tu buat mende... ikut tekak dia je tau...

:p






aku balik dulu.
ngantuk blom habis.



.

ashley said...

Nasi lemak?? Banjir??
ishh

Nizam.Ariff said...

TM,
Mana aku tau dia nak letak kuah sambal sampai macam tu... dah jadi macam pulau pulak nasi lemak tu.. hahaha

Ashley,
Sambal dia cair la kak...tu sebab boleh buat banjir. Sambal jenis tak ada bawang dan ikan bilis...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com