Tuesday, January 18, 2011

Projek jual air liur...

Saja jalan-jalan melawat kawasan, dan saja-saja singgah jenguk-jenguk dia orang tu semua buat kerja ke tidak. Almaklumlah, dah dekat 2 bulan tak ada hantar notis 'progress payment'.


Mungkin belum siap lagi tapi bentuknya dah boleh agak.
Aku tengok dah tak macam yang dalam poster iklan pulak.
Ye la, dalam poster tu siap ada pokok ada kereta.
Tapi, tak lah sampai macam ni...






Ayat pertama yang keluar dari mulut Mama:
'... macam rumah burung layang-layang (Walet) jer....'


Ada jugak nanti rumah tu aku buat projek jual air liur burung Walet ni karang....






.

10 comments:

tasekM said...

hihihi... aku macam nk setuju je dgn mama.

agak2 rasa nk menitik je air mata mandang umah tu sok, ko pasang je la speaker panggil burung walit tu.

lepas 2 hari ko kena balun dgn jiran.

memekak!

:)





.

tasekM said...

kejap. kejap.

ending n3 ko ni jam dh nak daya ending n3 aku je ni bang...

he he.






.

Aku said...

TM,
Ko jangan.. karang aku cilok speaker tu kang. Dapat jual sarang burung sikit-sikit dapat gak bantu bayar ye dak?

TM,
Ending dgn soklan boleh membangkitkan minda pembaca... hahaha

ashley said...

Burung buat sarang...
ko dapat wang..
.
.
okay la tu.
ber baloi baloi..

ckLah@xiiinam said...

Semoga jadi Pengusaha Berjaya...

Hahaha...

Aku said...

Ashley,
Apa kata aku buat industri burung walit macam ternakan ayam daging? Sehari 2 kali sedut air liurnya terus dari muncung dia... kayo kayo...

Cklah,
Bela burung kakak tua la pulak...

kakpah said...

kos rendah. Untung tinggi. Barulah jadi orang kaya.
Aku cukup menyampah tengok rumah macam kotak..

Aku said...

kakpah,
Tungguuuuu... aku tampal koyok, sapu bedah sejuk banyak-banyak, bubuh gincu, maskara.. mesti baik punya...
err... kalau nak cepat KakPah kena sponsor sikit la.. hahaha

AZANI said...

salam zam
aku tahu yang jendela kecil tu bikik termenung...sekali tengok macam extension belah belakang rumah....bahagian depan camana pulak...

Aku said...

Azani,
Bahagian depan aku rasa ok. Cuma belakang je yg kurang berkenan dimata...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com