Friday, February 18, 2011

Sekolah penuh berasmara...

.


" Sekolah Kebangsaan (SK) Ulu Lubai sehingga terpilih sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi Kohort 2. SK Ulu Lubai, 55 kilometer dari bandar Limbang adalah sekolah terakhir di hulu Sungai Lubai, sebagai antara sekolah terbaik pada 1992 dengan merekodkan kelulusan 100 peratus dalam Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR).  Paling manis apabila seorang murid meraih 5A dalam UPSR pada 2005 dan inilah kejayaan pertama sekolah ini dalam tempoh 41 tahun sejak dibuka pada 1964...  "

- Dipetik dari MyMetro.




Agak-agaknya, ada tak sekolah menengah di Ulu Lubai?

Aku nak hantar Ariff sekolah di sanalah.
MRSM atau Sekolah Sains ... dah tak nak main dengan dia oranglah.


Di sana ada sungai tak?
Boleh juga aku memancing sambil-sambil tunggu Ariff habis sekolah...







.

15 comments:

tasekM said...

biar betikkkkkkkk...!!!!


gila panjang betik.
terperanjat benar nih...





.

Aku said...

TM,
masuk berita malam tadi...
Siap dapat geran 750K lagi tuu...

tasekM said...

tak lain tak bukan.
nak 'mancing' la tu...





.

Aku said...

TM,
Astaghfirullah... mencari rezeki untuk mengisi perutlah. dah tentu kena hidup ala-ala pertanian gitew. Kenalah memancing...

tasekM said...

aku tak kata ke ko la.

aku kata ke KERAjaan.
mancing undi.

ko pehal pepagi jumaat nih...?


:p



.

Aku said...

TM,
Ada ADUN kat situ dah nak mati ke?
biasanya macam gitu la....

tasekM said...

sabah n sarawak kan kena pilihanraya tahun nih...

ko tau ke tidak PRU deme tak sama dgn semenanjung nih...?

:)




.

ashley said...

Budak AKU tu mana ada daftar..
.
.
Malas beratur..KATANYA dulu!
.
.

Perkataan MANCING yang dia tahu hanya BERassociate dengan IKAN sajer.
.
.
PEACE AKU PEACE!!

AZANI said...

salam zam
tumpang lau ye tm

tajuk tu....terkejar kejar aku menolak kumin kumin streamyx nak dapatkan paparan...

AZANI said...

salam hidayatun
tiba tiba muncul...maaf tak perasan

Aku said...

TM,
heheh.. aku mana minat politik-politik nih...

Ashley,
Yup... memancing hanya pada ikan-ikan air tawar dan air masin, tak termasuk ikan kering yang berjemur...hahaha

Azani,
Salam juga... kalau ko tolak kumin-kumin streamyx, jadi hampagas la karang.. hahaha

SeKunTum LaVenDer said...

Di mana adanya pilihanraya...di situ la ada 'pancing'. Kuikuikui..

Syok gak ek pancing ikan... ;p

secangkir madu merah said...

ini cerita pasal sekolah berasmara ke pasal pilihanraya?

buah kedondong said...

Tumpang lalu ye
SMM, saya pn terpikir mende yang sama gak... *konpius*

Aku said...

Syirah,
Peribahasa baru tu... hahaha

SMM,
Asalnya aku cerita pasal sekolah ceruk mana tapi terkenal satu donia, celah mana tasek mampu hidu pasal mancing memancing nih...hahaha

b.kedondong,
...aku kekal non partisan dan non-undi... hahaha. Lantak koranglah beratur panjang-panjang. Aku tak berapa setuju...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com