Thursday, March 17, 2011

Siapa yang tak 'pink' sila muntah belahak...

mujahid yang telah terlantar ...


Akulah mujahid cinta
Memapah hati yang parah
dipanah sinar matamu, aku sanggup
kerna wangimu adalah obatnya
Luluh hancur tangan dan kakiku
memanjat gunung rindu berbatu, aku sanggup
kerna senyumanmu adalah penawar asyikku

Aduhai kasih, duhai sayangku
Ambillah segala-galanya yang masih ada padaku
hatiku, jiwaku, rinduku, cintaku, mimpiku, harapanku
siangku, malamku
nafasku
...juga tubuhku







update: reaksi dari NM02.
ok..ok... tubuhku boleh ditinggalkan, jangan diambil, sebab takut mengundang banyak reaksi. Takut nanti dapat nasib macam Interlok... ;))

.

20 comments:

NM02 said...

juga tubuhku????


...............

.......

???

Aku said...

NM02,
Habis tu, kalau dah nyawa kena ambik... ambiklah badan sekali, tolong kuburkan... hahaha

Aku said...

NM02,
err... atau ko pikir tang lain nih? HAHHAHAA

kucingorengemok said...

aku terbayang ahmad nispu dok atas katil terjerit, mintak nyawaa! mintak nyawaaa!

Aku said...

KOG,
sadisnyer ko...
kut ye pun, jangan la ahmad nispu. kasi la kasim masdor ke...

AZANI said...

ni masa kau bertandang ke hospital jasin hari tu ke?
yang bayaran 1rm tu...

Aku said...

Azani,
bukan. ini yang hari selasa 2 hari lepas...

AZANI said...

oh yang makan serbuk dlam peket...tu....gastrik ye?

tapi rajin kau kat jasin ni...?
kena ikan bakar?

Aku said...

Azani,
Hahaha.... melodrama. Tapi memang sengsara bro...
Aku g jasin atas sebab-sebab lain, biarlah jadi teka teki buat masa ini. nanti aku buat entri...

AZANI said...

walau apa jua tujuan,
semoga sentiasa langkah kanan,semoga berjaya semoga berhasil.

Aku said...

Azani,
Amiinnnn..... tujuan yang baik-baik saja..

buah kedondong said...

aku tak paham sebenarnya. mungkin sebab nasi dagang tadi buat aku blur.
pink = muntah = hosp jasin?

tasekM said...

aku nk amik gak tubuh tu...
amacam?

kikikiki....

:p





.

Aku said...

b.kedondong,
perspektif yang berbeza agaknya...


TM,
mayat..?
betul ke ko nak ambik mayat...?

(tubuh tanpa jiwa dan rasa juga mayat... faham? hahaha)

ashley said...

Ko masih sakit lagi ke?
.
.
haihh...
kalau sakit, aku doakan cepat sembuh..
.
.
.
.
.
.
.
sebab nak cari gaduh lagi ngan ko!

Aku said...

Ashley,
macam-macam la kak... jasad, jiwa... doakan la kak... uhuk..uhuk...
dan kalau.. kalau.. arrghhh...! (faded away)

ashley said...

Bawak bawak bertenang...saborrr..
.
.
aduhai..
.
.
.
sian...
Syafakallah.

Aku said...

ashley,
setenang-tenang air, masih ada riak-riaknyer..

buah kedondong said...

Otak aku dah tepu sebab asyik nengok kaler pink...sbb tu x mmpu nak paham

Aku said...

b.kedondong,
pelan-pelan... bulan depan ko fahamla.. ahaks

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com