Saturday, April 16, 2011

Ada satu lagi... Dunia Skeptiks

.


Baru-baru ni, aku ada buat satu lagi blog.


Blog eksperimentasi sains sosial.


Tujuannya untuk lihat feedback dari orang.


di sini...











.

2 comments:

tasekM said...

iklan homestay tu sila letak kt dunia skeptiks tu ye. letak kat sini kang tak ramai yg nampak.

nak aku iklankn kt blog aku tak...?
aku tak charge la.. :)
kira iklan lillahitaala je. kita tolong orang. moga Allah tolong kita konsepnya.





.

Aku said...

TM,
Aku pun letakkan je kat situ...

Aku dah letak kan blog mama.

Tak payah la kat blog ko...nanti-nanti la kut...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com