Wednesday, May 25, 2011

Main simbah-simbah asid di musim panas ...

.


Aku terbaca di dalam akhbar masih ada kes simbah-simbah 'asid' atau cecair 'berasid' .

Apa masalah orang yang main simbah-simbah ni?

Apa motifnya sampai nak main simbah-simbah?

Bukan merompak, bukan merogol, bukan menculik. Tapi tak taulah selepas ini dia buat benda-benda tu pulak.


" Agak-agaknya dia pernah dikechewakan oleh perempuan..." kata kawan sebelah aku.



" Aku rasa dia ni spesis 'alien' yang cuba menhancurkan penduduk Bumi..." kata aku.









.

9 comments:

tasekM said...

aku alien.
aku nk simbah ko sikit bulih...?




.

ckLah said...

Lebih baik kita main konda-kondi kan...

Aku said...

TM,
boleh...

tolonglah basahi aku dengan air mawar...

Aku said...

Cklah,
aku dah lupa macam mana main konda kondi tu la... main 'patuk ayam' pun ok gak...

Hasri bin Hasfa said...

...bak kisah amuk... bermusim jeh tuh... pas nih, byk le kisah cucuk2 lak...

Mutalib attholib said...

minda manusia terlalu complicated.. entah apa yg bermain difikiran acid man tu..

Mungkin hardisk otaknya dah korup..

Aku said...

Sepa,
tapi kisah ni menghantui jiwa dan raga orang kita... musim tak tertakwim datangnya, kata Sanisudin.


M.Attholib,
Persoalannya, bagaimana boleh rosak? hahaha....

NM02 said...

aku setuju ape kau cakap tu

Aku said...

NM02,
...alien.. ada dalam kepalanya... tu sebab dia jadi macam tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com