Thursday, June 30, 2011

asal comel je nak geget...

.

Keluar dari perut kereta di medan letak kereta di DEMC, ada beberapa ekor burung yang aku tak pasti jenis dan jantinanya, terkedek-kedek di atas aspal medan letak kereta tu.


" Eeeii... cantik sungguh burung tu kan ? Burung apa tu ?" tanya anak.


" Entah.. tak nampak " jawab aku ringkas.


" ... COMEL la burung tu... rasa macam nak MAKAN je ..." katanya lagi.



Tergamakkah nak makan burung yang comel?










.

5 comments:

kucingorengemok said...

ikan bilis pun comel... goreng dengan lada kecik n bawang hiris, renjis kicap, perah limau - sedap apa

AZANI said...

burung cabai pun comel juga...ada yabg hijau ada yabg merah ada yang kuning dan ada yang putih....

Cikgooden said...

burung-burung semua comell..hahahah

addyaholix said...

orang kata yang comel-comel memang sedap makan. best ratah

Aku said...

KOG,
ikan bilis pun kategori comel ka?
kalau anak bilis barulah 'comel lotte'.. hahaha


Azani,
cabai burung cantik, bukan comel la aku rasa... cantik tapi menyengat pedasnya...


cikgooden,
aku bukan gay... hahaha...



Addy,
ko nih nak kira raaaaatahh jer ek sejak dua menjak ni ... nak kena bagi tau kak tasek yang ko suka meratah nih... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com