Saturday, July 9, 2011

AWAS! Di sini ada HANTU....! seram hingga menggeget kuku...

.

video





Insiden 'mangga' yang asyik bergoyang mencuri perhatian aku. Serta merta minda aku teringat untuk kongsikan insiden itu dengan semua penonton (?).


Pada mulanya, aku sangkakan ada orang terperangkap di dalam bilik itu. Oleh kerana tiada jeritan meminta tolong, fikiran aku berubah menjadi jahat... aku ingatkan ada orang sedang 'beromen' di dalam bilik itu dan terkurung sejak malam semalam. Oleh kerana tak mungkin semalaman terus bergoyang dan berdansa, fikiran aku menerobos ke tempat lain pula.


Tempat yang kelam, sejuk dan menyeramkan. Tempat di mana hantu-hantu bergentayangan...!



Kalaulah itu bilik AHU, aku akan faham kenapa 'mangga' itu bergoyang... tekanan udara. Tetapi, itu bilik sesalur elektrik.


Anda melihat, anda tentukan...

Jangan selubungi mimpi anda dengan ngeriiii... (lambaikan tangan sambil suara 'faded away')










(nota: jangan gatal nak komen pasal jari manis dan kelingking aku pulak! Ya, jari-jari itu memang cute)


.

28 comments:

ckLah said...

Seramnyaaaaaaaaa....


:D

Aku said...

cklah,
...kalau malam-malam memanglah seram tapi itu waktu siang... tu yang berani sikit...

tasekM said...

aku nk gak komen pasal jari tu.
saja eh nk tunjuk jari berinai tu...

wey...
ni kt kawasan umah ko eh...?
siapa yg pegang kunci mangga tu...?
cer bukak tgk...




.




.

Aku said...

TM,
bukan kat kawasan rumah aku.
itu kat Summit USJ.
pukul 11am.

kalau bukak tetiba ada tikus meloncat camana? geli mak nok.... aauwww! (kes jari beinai nih...)

tasekM said...

asal jari ko mcm anak dara nih..?
tak puas hati betol aku.

haha.




.

Aku said...

TM,
berkat mak makan jamu muda-muda dulu nok... hahaha

Nak petua? malam-malam ko tido sambil hisap jari....

tasekM said...

apa barang hisap jari...






err... tak de mendelah.
kakaka...




.

Aku said...

TM,
ko jangan nak hisap bende lain lak! nanti jadi macam anak dara pulak... hahaha

tasekM said...

berani la pulak pi amik gambor.
kalau aku dh kecut pangkal rahim dah tu...


.

Aku said...

tm,
tu sebab aku berani... sebab aku tak de pangkal rahim... aku ada pangkal leher jer... hahaha

tasekM said...

pangkal leher hantu suka tau...



.

hani@debumelukut said...

ni tak suka nih..mlm2 citer pasal hantu..nyesal singgah mlm ni.takottttttttttttt..

Aku said...

TM,
hantu betina jer kut.. eeeii geli mak taw! eh.. kadang2 akupun hantu gak nih... apa nak takut.


Hani,
satu perkara tambahan untuk pengetahuan akak... bulan puasa dah dekat. bulan-bulan dekat puasa la hantu bergentayangn sampai overtime...

AZANI said...

cer buat vibration analysis...tengok spectrum nya...mana tahu bangunan pun bergegar...

Aku said...

azani,
takkan gempa bumi kut...

Hasri bin Hasfa said...

mgkn kena gegar dak bebudak bersih2.0 tuh...

Aku said...

Sepa,
hmmm.. mungkin juga. gegaran dari degup jantung semangat mereka tuh...

kucingorengemok said...

getik tak kasi komen pasal jari tapi asik la jari tu dia tunjuk berkali-kali...

ni macam ppuan pakai seksi tapi tak kasi orang tengok lurah dia, ngengada taaaww!

tasekM said...

kan meow kannnn...
meh sep sikit!



.

AZANI said...

diorangnak tengok jari kau yg satu lagi tu....ker kaki yang tengah tu.....zam...


kita semua ada tiga kaki.kan ..kan... kan...

AZANI said...

kaki kon.....ha ha ha ha

Aku said...

KOG,
Mak aii komeennn.... seram mak, nok... hahaha
janganlah cerita pasal lurah-lurah dada ni, malu la aii...(jantan pun kadang2 ada berlurah gak dadanya, jangan tak tau lah... hahaha)


TM,
eleehh... yg korang pompuan tu dah sah-sah ada lurah, tak segan lak ke... hahahaa



Azani,
dada ko berlurah gak macam aku ke?

hahaha....

AZANI said...

aku kat perut....hi hi..lurah horizontal...ha ha...kau kat dada vertical...

Aku said...

Azani,
kalau kat dada dah ada... kat perut lagiii laah.... hahahaa

tasekM said...

wey...
aku nk sep dgn meow tu sbb getik tunjuk jari tu.
ko pehal cerita lurah2 lak nih..?



.

Aku said...

TM,
lurah dendam..... hahaha

AZANI said...

lurah bilut

hi hi

Aku said...

Azani,
lurah bilut tu lurah sengsara...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com