Sunday, July 3, 2011

Dapat nombor baeekkk punya....

.

Tak. Ini bukan kisah nombor ramalan. Juga bukan edisi nombor yang Juliet beri dalam mimpi mau pun jaga (ya, sekarang Juliet sedang mengganas!)





Saja... aku suka nombor berturutan ni. Nombor yang aku dapat sendiri. Kebetulan saja.
Selamat hari ahad... dan selamat datang hari Isnin.
Alangkah bagusnya kalau dapat meminjam semangat SpongeBob yang rajin pergi kerja...

Aku Squidward...




Update:

Ini aku sentap dari blog Cikgooden. Canteeek gak nombor ni.... 030507...
Eh, aku dah macam lanun pulak rasa-rasanya...











.

8 comments:

Cikgooden said...

aku pun sedang menunggu nombor pesen
gini...

Aku said...

Cikgooden,

Apa lagi.. ko refresh je la macam aku buat tu... hahaha

ckLah said...

Tumpuan cklah bukan kepada nombor tu, tapi...


...juliet tu!

Siapakah?

Aku said...

Cklah,

tunggguuu...

ni aku skrg kat Melaka. tak tau apa cerita malam ni dan malam-malam seterusnya... hahaha

tasekM said...

ni aku cabor nih.
kalau ko dapat 99999 kt blog aku.
aku bg hadiah.



.

ibundo said...

aku bangga dengan nombor ic aku...
******055550. Canteh weh..

secangkir madu merah said...

aku suka 007 je..

Aku said...

TM,
10 tahun lagi lah kalau nombor blog aku.... nanti aku cuba sentap blog org2 popular...


Kakpah,
no. surat beranak ariff pulak : 93939 senang nak ingat... eh, ker 39393..? lupak lak mana dulu, 3 ke 9 tapi camtu la...


SMM,
James Bond dah berkubur macam star wars gak kak.. sekarang org buat suara transformer jek.. hahaha

ok ok, james bond hidup lagi...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com