Friday, July 22, 2011

Lu pancung la kalau lu jantan...!

.

Kejap tadi,


Sedang elok gua baca ratip-tari dunia blog otai taiko 'the dragons' (Sinaganaga), sedang elok gua duduk atas bangku jati sambil tunjal-tunjal kaki, telinga gua pulak semak dengan suara dari dalam bilik.



" eh, lu apa hal pancung bantal gua..? "


" lu sekarang menyalak banyak kuat haaaa ? "


" eh. lu sudah pancung bantal gua, lepas tu lu potong tilam gua. eh, lu punya tempat luar sana la..."





Gua rilek. Gua tak mau ambik port hal-hal anak beranak ni tapi gua panas jugak  bila ada orang berani sentuh kawasan gua!

Tak apa.... gua terus baca ratip-tari dunia blog seterusnya dan seterusnya.


Apahal mau campur orang gaduh pasal bantal beb?


Ceit ! Tak gangster la beb !









.

8 comments:

tasekM said...

partner gua pesen tak ada kompromi.
lu masuk bilik lu.....!


haha.



.

Aku said...

TM,
Tak sampai 10 minit lepas tgk citer gangster 3 calit, dia org dah buat dialog-dialog macam tu. mana gua tak panas beb... hahaha

kucingorengemok said...

hahaha, ada tatu kat leher tak?

Aku said...

KOG,
tatu tak ada.... lef bite mungkin ada... hahaha

wos said...

aku paling seriau dgr dialog Zizan.
sikit-sikit dia sebut 'sial la'.

tapi nasib baik anak aku tak sebut balik bang!
kalau tak mmng kena tiaw la dgn aku.

tak sebut depan aku la.
blakang,
aku tak tau!
isk..

Aku said...

Ros,
dia belum tunjuk belang macam anak aku lagi tu.. hahaha.

ko ajak la tgk cerita2 camtu, nanti terikut2 gua tataw...

tasekM said...

pehal tak tidur lg nih...?
aku tgh cari ilham nk hapdet blog.
tak jumpa.
haha.



.

Aku said...

TM,
ko tu pun pehal?

aku dah dapat ilham.... tu.. dah update tu...

hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com