Friday, July 29, 2011

Marathon Cinta dah habis... kini tiba musim Cempedak Goreng Wangi

.


Gua malas nak cakap lebih-lebih. Lu tengok sendiri Cempedak Goreng Wangi gua ni ...








Yang gelap-gelap tu bukan hangus ye... itu gula buah Cempedak yang karamelised. Oh ya, gua ngaku, pinggan tu dapat percuma masa gua beli sabun Daiya. Jatuh pecah pun gua tak kesah.


Untuk sengaja kasi liur meleleh sampai ke tumit kaki yang masih merah (?), gua letak lagi gambar Cempedak Goreng nih...







Selamat Berpuasa....

Jangan ada yang tetiba gastrik... hahaha.









.

8 comments:

Aku said...

Ya, gua goreng sendiri. Apa? lelaki tak boleh goreng ke?

kucingorengemok said...

ingat baca blog tas tadi

wos said...

kat area rumah aku tak nampak lagi bayang cempedak nih.

sedap.
kalah durian.

Aku said...

KOG,
aku pun boleh tune garang pe... ingat dia je yg boleh? hahaha



Ros,
sedap wos.. betul... sedap sampai biji-biji sekali gua sebat...

AZANI said...

zam
sms no tpon kau ke 0127329560,boleh?

Aku said...

Azani,
aku tak ada no. hp...
yang aku pakai ni Mama punya nama...
Aku tak ada hp sendiri... betul.

Hasri bin Hasfa said...

duduk2 tepi jeram, pekena ngan kopi o panas. dan ubi kayu rebus... ooo syiok...!

Aku said...

Sepa,
memang syiokk.... ko boleh la.. hari2 boleh cari ubi kayu. aku mana nak cari?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com