Friday, July 8, 2011

Melaka dilanda durian..!

.

Melaka banyak durian!








Bila banyak durian, gastrik aku pun banyak kali jadinya, rasa macam nak putus pangkal esofagus aku.

Lalu Mama pun buatkan kuah durian untuk dicolet dengan ini.







Ya, warna-warni. Roti Jala Pancawarna....


Walau pelbagai warna, rasanya tetap sama kerana walau apa pun warnanya, ia tetap adunan dari tepung. Tepung tetap tepung walau diadun dengan pelbagai warna, kejap jadi kek, kejap jadi karipap...









.

6 comments:

Fadhilah Maarif said...

cantik warna roti jala tu....

NM02 said...

roti jala cicah kuah durian... huh!!!!








sedap tak hengat!

tasekM said...

halus betul jalanya.
pandai mama buat.



.

Aku said...

FadhilahM,
Tangan dah elok..?
Bolehlah kopek durian.. hahaha



NM02,
Ooo.. lupa, ko 'hantu' durian gak kan?.. meh la makan .. nyum..nyum...



TM,
ko puji-puji mama ni, ada apa-apa ke? hehehe....




.

rosdiana said...

festaim tengok roti jala warna warni.
lebih merangsang nafsu makan.
hahaha!

Aku said...

Ros,
Hari tu aku tengok dalam blog SMM, aku suh mama tambah pewarna...
nafsu makan je ke Ros..?? hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com