Saturday, July 9, 2011

O.M.G !!! He did it again.. and again....

.


Tahniah buat anakku.

Kerana berjaya mengekalkan kecemerlangannya sehingga kini.

Semoga terus cemerlang dalam semua bahagian.








Tapi aku masih risau.

Adakah kedewasaannya itu seimbang? Adakah sahsiah dirinya turut cemerlang?


Adakah aku sudah sediakan segala yang patut atau aku terlalu memberatkan ke arah pendidikan formal?



" semalam ada sukan lompat jauh, berjaya dapatkan markah untuk rumah kuning!"


" berapa jauh lompat tu?"


" sampai takat garisan 1 "


" baguslah tu... kawan-kawan lain lompat sampai garisan mana?"


" ramai yang lompat sampai garisan 4 dan 5..."


"Oooooo... " kata aku panjang.








.

5 comments:

rosdiana said...

anak aku pulak..
'ibu, org benci cikgu tu.. org tak nak lari pun dia paksa-paksa. dah keras dah kaki nih! taknak pegi sukann!'

mcm mana?

kucingorengemok said...

nak lompat jauh-jauh pun buat apa... aku rasa ilmu lompat jauh aku dulu berguna hanya time gi pasar tani dan kena lintas longkang dari parking nak ke pasor

Hasri bin Hasfa said...

pak-nya pun tak buleh lompat sejauh tuh... he3

tasekM said...

setuju dgn kog.
dan nk setuju juga dgn sepa.

ehem!

:p


.

Aku said...

Ros,
alahai anak omak... hahaha



KOG,
satu lagi ilmu lompaty melompat ni... lompat tinggi. Hanya berguna kepada perempuan ketika tikus melintas celah kangkang... hahaha


Sepa,
..weh, aku juara lontar peluru... 9.81m.. aku ingat lagi tuh.. hahaha



TM,
aku nak ajar ko lontar ... nak? Siap dengan projektail lagi.... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com