Monday, July 11, 2011

Pulang dari Floria, hati pun berbunga-bunga...

.

Balik dari FLoria petang semalam, mata pun berpinar-pinar. Hati pun berbunga-bunga.


Walau pun redup belah petang tu, bahang panas masih kuat. Seolah-olah bahang kota KL telah mula berhijrah ke Putrajaya pula. Nampak sangat kerusi-kerusi di bahagian pentadbiran negara ini sentiasa panas. Tak guna walau ada aircond 1,000 kuasa kuda pun, kerana yang sejuk hanya di dalam bangunan sedangkan haba panasnya dibebaskan ke luar bangunan umpama kentut bertempoyak.




Aku pun singgah di wetland untuk sejukkan tekak dan aku hampir tercengang dibuatnya:







Ini ABC atau Ais Bunga Citrawarna?

Wuih.....!







.

8 comments:

tasekM said...

comei.
syg nk makan.


.

Aku said...

TM,
sapa comei? aku?

huargh.. huarrgh..

tasekM said...

huargggggggghhhhh...



tetiba pulak aku mengantuk.

:p


.

ckLah said...

Aci jiran cklah selalu pakai kombinasi warna hijau merah macam ni untuk sarinya.



Betul!

Aku said...

TM,
ko kurang darah tu... makan zat besi banyak sikit.



Cklah,
kombinasi hijau merah memang menyerlah... hahaha sakit mata woo...'

Water Lily said...

Aiseh ko buat tetiba rasa nak minum ABC

Tp comel sgt la,aku ingat kalu tidak cair boleh buat cenderahati haha...

ibundo said...

kreatif la tu. tapi kalau tekak dah haus, takleh nak apprecite. tibai jer..

Aku said...

Waterlily,

Aku dah abadikan ABC tu dalam bentuk gambar di blog ni... hahaa



Kakpah,
...tu la. Kalau permintaan alam dah datang, dekorasi camner canggih pun di telan...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com