Friday, July 22, 2011

Sumpah, gua teringin sangat-sangat... tapi....

.






Setiap kali melintas atau terlihat kelibat ia, aku akan terbayangkan kelazatannya. Tapi, setiap kali aku terlihat tanda harganya yang : RM30 setiap 100gram (hidup), baik aku lupakannya....


Peliknya, apabila senggang aku akan terfikirkannya lagi. Hati belah kanan membujuk hati belah kiri : apa salahnya? mahal murah bukan ukuran. anggaplah sebagai habuan penat lelah badan.


Bila dah dekat, pikir dua kali .... tak jadi.... tak payah... lainkali



Naluri lelaki memang macam tu. Kerap juga menahan apa yang dia mahu jika dirasakan tak berbaloi dan mungkin diperlukan untuk yang lain...








.

7 comments:

tasekM said...

pi le beli.
bab2 mkn jgn kira sgt.
bukan selalu, kan...?



:)




.

Aku said...

TM,
tak sampai hati nak seluk kocek...

kucingorengemok said...

beli sesungut je la, buat hilang kempunan, haha

Aku said...

KOG,
sesungut dia pun mahal woo... bulih buat tali piano... hahaha

ASH said...

gagau kat aquarium zoo negara..
bukan diorang perasan pun lobster diorang hilang...
lagipun lobster tu tak menjerit jerit minta tolong kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kalau sanggup makan mender curi laaa..

Fadhilah Maarif said...

awak, gi la beli.. takut kempunan... sementara sihat ni, belasah je..

Aku said...

Ashley,
bukan ke menatang tu ada kepit besau?
kalau dikepitnyer jari inai aku, haaaa... jenuh nak taruk inai lain... hahaha




FadhilahM,
Tak sampai hati la kak....
Ngenangkan kasut pun tak berbeli lagi, raya dah dekat. sib baik baju raya 2 tahun lepas saiz-saiz lagi...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com