Friday, August 5, 2011

Aku nak....

{ Cerita tentang soldadu dan semut api ada di MM... }





Aku nak makan... errr... jagung bakar... dan puding jagung yang bergetar-getar (tak mau yang keras kematu).


Aku nak makan nasi kerabu dengan daging goreng... yang ada budu manis masin.


Aku nak minum sirap bandung Muar Johor...



Aku nak makan macam-macam.... aku nak minum macam-macam....





Wuihhh.... nafsu... nafsu.....








.

24 comments:

kucingorengemok said...

deris punya sirap bandung paling sedap dalam dunia, tak nyesal aku kawin ngan dia :D

Aku said...

KOG,
witt... apa rahsianya?

dia letak sirap cinta dan susu kasih sayang?

lepas tu dibancuh dengan rindu?

Hasri bin Hasfa said...

city boy carik bebenda tuh. depan mata jeh tuh bang.
lain la aku yg dalam belantara. memang patut nak ngidam sebanyak tuh.

tapi tak pa, cukup ngan 5 bijik kurma. sepingan mee goreng misedap, segelas air kosong. dan secangkir nescafe 3in1.

salam berbuka dino.

.

ko berbuka kat hotel mandarin sebelah twin tower tuh. segala macam ada. hatta, kebab.

hehehe.

.

nada orang jeles...

.

Aku said...

Sepa,
nafsu je sepa... walhal kalau dah minum 2 gelas dan makan roti john ...

yg lain dah tak pandang... rokok gak yg dicari....

secangkir madu merah said...

cuba bulan puasa ni belajar cuti merokok mana tau berkat puasa sebulan terus berhenti... tu nafsu juga tuh..

Aku said...

SMM,
siang berhenti kak...
malam pun taksangat sebab tido... hehehe

tasekM said...

macam2 tau kehendak tekak dia nih.
sila contohi sepa.
sgtlah bersederhana.
suka aku tgk.

ai luv u sepa.
eh?

kikiki...

:p




.

wos said...

envelope nak?

ereen said...

wah wah wah...
pelbagai nak dimakannya...
cam anak teh plak..
mintak itu ini....
wakakakka...
.
.
.
.
.
.

ni kanak-kanak rebina ker hape....
ggrrrrrrrrrrr..........


:p

Aku said...

TM,
aku suka kepelbagaian kaum dan bio - diversiti... ahaks...


Wos,
envelope..? kalau ko yg poskan, aku terima apa saja Ros... aku tak berkira... aku terima akan dikau dgn maskawin... errk? hahaha



Ereen!
shh..! Rahsia.... aku mungkin nampak besar tapi .. aku.... masih kanak-kanak dalam bab kek dan pastry... aga agu agugugu....

tasekM said...

aga gugu gugu... <--- tentiba rasa nk tikam org.

:p



.

Aku said...

TM,
alaa... hujan-hujan kat Melaka ni, selimut bagai budak kecik lepas mandi, berbedak berminyak telon... aga agu agugugu....

tasekM said...

eh.
aku rasa td lain komen ko...
acaner tukor tu...?


.

Aku said...

TM,
mana koperasan lak nih?
ko ni tak bleh nak simpan rahsia sikit.. ish. malu la kat dak reen tu...

tasekM said...

kakaka...

dia tak sempat baca tu.
aku je yg baca.

ooo... komen td tu ko delete eh...




.

Aku said...

TM,
sshh.... hahaha. Bila nak merasa kek lemoih dia tu ek? Ko pun, dah amik loyang baulu ker?

tasekM said...

blom.
dia haram tak pos ke aku.
saja nk kena sekeh teh tu...
nnti aku buat guna acuan cara tu je la.

wey...
mama dh jumpa tak resepi biskut tu..?
aku suruh meow carikan.
haha.
dasar pemalas.





.

Aku said...

TM,
pakai acuan cara tu mampuih la ko nak buat, banyak kali. kecik bebeno. berlendirrrr la ketiak ko buatnya

tasekM said...

tak pun aku buat je pakai acuan ikan tu.
mati la kena kutuk ikan kaler ijo bintik2.
ah.
siapa yg kutuk tu sok.
tak payah makan.
haha.

kot jadi baek punya aku pos sekali dgn biskut tu.
utk mama tau.
ko tengok je..

:p


.

Aku said...

TM,
Ikan warna hijau..??

Weh.... ikan kena demam nuklear ke mende tu?

Hahahaa.... aku gelak awal2.. sebab ko dah bagi tau awal2 aku tak leh makan..

tasekM said...

tolong pi gugel sket resepi biskut tu...
tolong aaaaaa...
aku malas aa..
dh jumpa kabor link ke aku eh.



.

Aku said...

TM,

Kalau payah sangat, beli je lah... order kat KOG.

kucingorengemok said...

mahap, tak jual kueh ;p

Aku said...

KOG,
psst: ko trading je la....untung bahagi dua dgn aku..
peluang nih... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com