Wednesday, August 24, 2011

Inilah akibat AFC di siang Ramadhan....

.



Konon-kononnya, sajian ini direka ala-ala  AFC.




menggiurkan tak?



Nama samaran: chocolate chip and snow almond in thick kidney bean, sweet corn, pearl sago and palm sugar gravy in durian style number 12.



Nama sebenar: beskot femes amos dari MITC + Suci Dalam Debu S.Alam + bubur kacang campur durian.


Makanan sikit tapi pinggan punya la besar.


Amacam, ada stail AFC tak?










.

17 comments:

Fadhilah Maarif said...

gaya tu ada, tapi hiasan ada kureng sikit...cuba letak daun warna hijau atau buah warna merah kat atas tu..berseri la...hihi..

tasekM said...

cis.
ingat kalah dgn kog.
rupanyakalah dgn kak fadhilah.

kejap.
ngape tak nampak pun beskot FA nya tu..



.

Aku said...

FadhilahM,
masa tu moodnya ' groovy in gravy' ... hahahaa



TM,
tak nampak ek? Ada tu kena timbus dengan kacang dan jagung.

sedapppp.... manis giler... berdengung kepala. hahahaa

♥ manje ♥ said...

sikit punya panjang ler namanya tu... haha susah mau igt...

yg putih tu, biskut ke? ~

tasekM said...

ko kena minum dgn kopi o kosong tu.
baru imbang balik.



.

Aku said...

manje,
yang putih tu bebola oats+tepung+minyak sapi dibakar dan digolekkan dalam susu tepung penuh krim...

jadi, tak tau ni biskut ke cookies jer... hahaha





TM,
tu la... aku lupa ambik gambar kopi O...


eh, apa pulak! Kopi dah abis kena sedut dek Kupu-Kupu Malam yang patah sayap.... ceit!

cheqna said...

ada la gaya sket =)

Aku said...

cheqna,
sikit jer...? takpe, nanti aku nak letak serbuk emas sikit...

AZANI said...

mana sedap zam, baulu ikan ke biskut macedonia ni..?

aku yakin sedap..habuk dia adalagi tak?

Aku said...

Azani,

aku tak pernah rasa bahulu ikan. ko jer yang pernah rasa sampai berbalang-balang, ko je la yang bulih terjemahkan rasa bahulu ikan tu ke dalam bentuk kata-kata nikmat... hahaha

AZANI said...

ye?

takkanlah zam, tas tak bagi satu pun?

kau mintaklah masa kat kampung nanti...sure banyak balang dia bawa..

Aku said...

Azani,
kalau orang memberi, kita merasa...

AZANI said...

sayu pula hati ku ...

Aku said...

Azani,
dah dekat hari raya memang rasa gitu, kan? hahahaa.... makan pisang berangan pun takpe. rezeki juga tu...

Hasri bin Hasfa said...

pukul 10.55 pagi...

Aku said...

Sepa,
ko dah lapo eh?

Hasri bin Hasfa said...

bukan lapo la.! saje nak kabo, sbnrnya aku on jugak blog d siang ari... :)

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com