Monday, August 1, 2011

Marathon Ramadhan ... pula.

.

Aku tak pandai nak tazkirah, aku tak pandai nak kait-kaitkan hadis, aku  tak pandai nak berhujah.

Tapi, aku cuba bercerita kerana itulah yang aku tahu.

Semoga dari cerita-cerita itu nanti dapatlah sedikit kita berkongsi.

Tapi, aku tak bercerita di sini.

Ada gelanggang khas.

Aku letakkan di Merung Mahawangsa, kalau ada masa jenguk-jenguklah ke sana.

Cerita yang pertama telah aku tulis di sini...






Blog yang ini????

Biasa laaaaa...... blog tanpa hala tuju... kah kah kah.




.

8 comments:

NM02 said...

dua 2 saya layanzzzzz

Aku said...

NM02,
wuihh.. cepatnyer... hehehe

Cikgooden said...

baik ko sumbat semua di sini ja zam..

Aku said...

Cikgooden,
macam tak masuk jer tema nya...
Blog ni blog ranggi... rasa berdosa pulak kalau campur kat sini... hahaha

Acik said...

oh ini blog tanpa hala tuju ... di situ ler letaknya keistimewaan blog ini sb walaupun tanpa hala tuju, readers tetap ada! :)

Aku said...

Acik,
blog ini isinya tak konsisten. Tak macam org lain yang konsisten temanya.

tasekM said...

ye2 aku klik dua2 link tu.
sama rupanya...

ok.
aku dh baca.
sila sambung.



.

Aku said...

TM,
mana ada sambung....
setiap episod lain2 citernya...

episod seterusnya akan ke dalam talian pukul 3pm hari ni.... tunggguuuuu....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com