Saturday, August 27, 2011

Snipet Raya #2: Nak balik raya, balik la jugak tapi........

.







Jangan lupa duhai teman-teman. Periksa TAYAR !

Semasa 'seronok' memandu sambil melihat pemandangan yang indah berupa lautan kereta, yang memisahkan bontot-bontot kamu semua dan jalan raya hanyalah 4 TAYAR.


Dan kalau dilihat lebih dekat lagi, walau pun ada 4 TAYAR yang melekap di atas jalan raya, bukan semua permukaan yang serentak menyentuh aspal.


Lebih kurang 10% permukaan TAYAR yang menyentuh aspal pada bila-bila masa.


Jadi, kamu semua sebenarnya bergantung harap dengan yang 10% ini.


Periksa-periksalah bunga TAYAR.


Oleh itu, jiwa murni, minda suci....







.

4 comments:

Hasri bin Hasfa said...

balik kampung... o o o o balik kampung. hati girang.
ko balik kampung dah ka?

ckLah said...

Ku tunggu kepulanganmu di pinggir permatang.


Hehe...

tasekM said...

dah sampai kampung eh..



.

Aku said...

Sepa,
nih... aku baru sampai Melaka...



Cklah,
permatang sekarang ni musim pacat panjat betis la... (musim gerimis-hujan)...



TM,
Ni baru sampai... bertolak pun lepas Asar jer...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com