Monday, August 29, 2011

Ucapan Hari Raya 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 
KEPADA SEMUA


Maafilah aku dan keluarga jika ada antara kami yang telah tersentuh (hati, perasaan) kamu yang menyebabkan kamu menjadi marah / tak keruan.
Dan ketahuilah, aku dan keluarga aku juga telah pun memaafkan kamu semua.

2011

20 comments:

AZANI said...

selamat hari raya bro....maf zahir batin...balik jasin malam ni?

hani@debumelukut said...

kemaafan adalah ubat hati yg terbaik..

SHIMI said...

Sama-sama la kita bro. walau kita kenal dialam maya, tapi sikit sebanyak yang terguris harap dimaafkan.

Selamat Hari Raya
pesan biasa, berhati-hati dijalan raya, ingatlah orang tersayang

Aku said...

Azani,
sama-sama kita bermaaf-maafan.
Esok lusa kot aku balik. cari masa yang kurang traffic..


Hani,
Ya, itu pesan oztaz...



Shimi,
Itulah keajaiban dunia cyber, walau tak pernah berjumpa tapi aku terasa dekat je dgn ko...

Hasri bin Hasfa said...

salam raya brader.
awal nar ko raya. posa bukan ke sebulan. zakat fitrah tak pe la awal sket.

Aku said...

Sepa,
kita bukan tau sok lusa hidup lagi ke tak. baik minta maaf awal-awal...

buah kedondong said...

kot tak jumpa ko satgi, selamat hari raya.
mintaqk maaf kalau ada gurau senda yang menyakitkan ati
mintak maaf kalau ada bahasa yang kureng asemmm
mintak maaf kalau terumpat terkata dsb

semoga lebaran kali ini lebih bermakna.
semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik

AZANI said...

kat awak pun bk kita ucap yag sama, kita jawab utk diri kita, zam jawab utk diri dia sdendiri...

bk haa.....lakleng kita tak tahu

Aku said...

BK,
AKu pun sama gak...
kuih raya tinggalkan kat aku sikit.



Azani,
lakleng tu mende?

tasekM said...

selamat hari raya
maaf zahir batin

banyak dosa nih...
kita dah la kuat gaduh.

hati2 memandu eh.






(punya la aku hati2 takut tertaip semalat...)

:p



.

Aku said...

TM,
Aku pun sama gak la...

(aku pun berhati-hati jugak nak baca komen tu, takut terkehel lagi)

AZANI said...

lak leng tak tahu lak leng tak tahu...kan ke itu lagu bebudak bila ngajuk kawannya...ker zaman kau dah takda benda ni...

AZANI said...

tas
takde mendalah...

AZANI said...

semalat tu mende zam?tas?

Aku said...

Azani,
zaman aku lak leng tu dah kira cerita purbawara...aku zuriat moden.

janganla sebut semalat tu selalu... tak elok, keji...

hahahaa

NM02 said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin. take care sepanjang cuti raya nnt ye

Aku said...

NM02,
Aku pun sama. memandu elok-elok... jangan turuti perasaan teruja...

wos said...

assalamualaikum,
selamat hari raya abg nijam.

ampun maaf dipinta
apa yg terlebih bergurau senda
semuga bergumbira di hari raya (:
(pantun huru-hara)

ckLah said...

Salam Aidil Fitri...

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

**Kluputanku sing okeh-okeh njalok dingapuro.

Aku said...

Rosdiana,
'Abg Nijam' (blueks...! hahaha)juga nak bermaaf-maafan... Selamat Hari Raya



cklah,
Kulo jugo Mbak Ayu, ndjalok ngapuro seng kebek-kebek....hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com