Tuesday, August 9, 2011

Siang-siang bulan puasa pun ada jin...?

.







Jin diciptakan berbangsa-bangsa seperti juga manusia.

Sebahagian dari kepelbagaian kaum.








.

11 comments:

tasekM said...

jin bangsa yg ni bulan puasa pun lepas..



.

buah kedondong said...

sharing is caring...

Jin tidak dirantai : http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0807&pub=Kosmo&sec=Rencana_Utama&pg=ru_04.htm

Aku said...

TM,
Memang jin mata sepet pun...



BK,
yup... dah tau. Tu sebab dalam MM tu aku ada cerita Dak Ai jumpa hantu time nak balik raya.

Tak caya, tanya Dak Ai (Hairul)

kucingorengemok said...

kat johor banyak jin macam ni, letih dah nak ngambik gambornya

Aku said...

KOG,
sedara mara dia org dah berkampong kat situ ....

NM02 said...

semua jin2 dah bertenggek kat situ selama sebulan


hehehehe

Aku said...

NM02,
psst... dia ada jual air tin juga tau... hahahaa memang jin la tu.

ereen said...

ush.. keturunan jin rupanya...
sedara dengan jin pakai toncet ker...


hehehehhe

Aku said...

ereen,
jin ni minum air masa bulan puasa... jin kafir tu... hahaha

hairul392 said...

hahaha...

Aku said...

Dak Ai,
Jin yang kejor ko tu jenis apa ek?
Bulan puasa pulak tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com