Wednesday, August 24, 2011

Termenung melihat hari yang datang dan pergi...

.







Hari memang datang dan hari memang pergi, aku pula bagaimana? Bila aku kenang, ianya memang amat menakutkan.


Dihujung-hujung zaman begini, sahabat aku hanyalah mereka yang senasib dengan aku.


Aku yang dapat menumpang teduh di sini, sekadar kedamaian sebenar adalah sangat berharga lebih-lebih lagi dalam dunia yang bertopengkan tenteram berlapis-lapis.


Terpesona. Hidup dalam alpa. Maka aku lihat. Dan aku tunggu hari itu datang dan pergi. Menanti. Dan menanti.









.

12 comments:

secangkir madu merah said...

seperti menanti buah yg tak gugur gugur..

Aku said...

SMM,
antara buah yang tak gugur-gugur ialah buah halkum... hahaha

tasekM said...

wah.
makin terer amik gambar nih.
makin lawa.
makin berjiwa.



.

cheqna said...

penantian suatu penyiksaan kan kan kan??
selamat berhari raya =)

Aku said...

TM,
kalau dah beli tapi dah ada hasil, ROI tak lepas la weh.... justifikasi diperlukan... hahaha

Aku said...

Cheqna,
kalau dah lepas nanti pun mungkin gak terseksa... takut gak... hahaha

kucingorengemok said...

pakcik beskal tak marah ye ko ambik gambor beskal dia banyak²?

tasekM said...

soalam kog sungguh ehem!



.

Hasri bin Hasfa said...

beskaltua, kotak dan sekor kucing di bawah kanopi. abstrak, tp yg aku nampak, kucing tuh dah kenyang n ngantuk nak tido.

kucingorengemok said...

tas, ehem kah? tiada niat untuk ehem!

tasekM said...

ko kan jujur meow.

hiks.



.

Aku said...

KOG,
Beskal takde tuan... tuannya dah betray dia.



TM,
dah.. jangan gaduh2 bulan pose nih..



Sepa,
Kucing tu menunggu hari je tu... kesian dia..



KOG,
aku nak ehem gak..

ehem.




TM,
...ehem...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com