Sunday, September 11, 2011

Adeh.. deh.. deh.... padah akibat gelojoh

.




Hati-hati apabila makan terung bakar. Kalau tak sabar, lidah terima padah.


Di luar nampak sejuk tapi isinya masih panas. Lendir-lendir yang ada di dalam isinya itu bertindak sebagai span yang menyerap dan menyimpan haba. Isinya memendam haba pelakuran yang tinggi.


Lidah aku dah terbakar....



Aaaaa............









.

10 comments:

gadisBunga said...

argh..hilang nikmat hidup!!

ibundo said...

akak malaslah nak cakap padan muko ekau. tapi nak cakap gak lah..
padan muko ekau...

Fadhilah Maarif said...

hehehe....kesian awak yea..sedap ke?

tasekM said...

orang katakan...
lelaki...
kalau makan gelojoh...

err... tak de mendelah.

:p



.

Aku said...

GB,
Tu la... makan mende apa pun dah tak rasa nikmat... huhuhuhu


Kakpah,
kasihanilah adikmu ini kak... kurus la camni sebab makan semua dah tak larat... huhuu


FaridahM,
Sepatutnya sedap kak... tapiiii.... dah sensor perasa terbakar, semua tak rasa dah...



TM,
err... ko kata aku pun 'gelojoh' gak ke...? hahahaa.... mana ada, gua rileks. macho...

NM02 said...

tak makan terung

kucingorengemok said...

yang aku tau, kopi kalau tak panas, takde sapa nak minum... terung belum analisa lagi

Aku said...

NM02,
ooo.. ada pantangan ek...?



KOG,
Terung kalau panas boleh lebur lidah weh.... melekat macam dodol panas... pergh! Dia punya seksa kalahkan Guantanamo Bay wa cakap lu..

sepa said...

bekal thermometer sblm makan. :p

Aku said...

Sepa,
lidah aku tu dah jadi termometer... hahaa

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com