Saturday, September 10, 2011

Drama sebabak musim gerimis yang sejuk-sejuk tulang anjing

.


Aku pejamkan mata. Beberapa babak songsang mula menguasai tampuk fikiran, terpancar cerah pada skrin kelopak mata aku. Ahhh...! Aku teruja. Aku telah lama sedia. Buih-buih sabun melekap pada tubuh. Aku sejuk, menggigil.


Apabila aku buka kelopak mata semula, dua orang Bangla yang diupah sedang berjalan menghampiri aku. Tersenyum. Segan tetapi memang itu yang aku hajatkan, malah 'service' kedua-dua mereka itu berbayar dan mereka perlu lakukan secara serentak! Salah seorang dari mereka itu mula mengeluarkan 'hose' yang 'kecil' tetapi 'kental'. Aku suka melihat air yang keluar dari 'hose' nya.


Manakala yang seorang lagi mula menguliti buih-buih sabun pada badan. Aku kegelian yang teramat. Segala 'ceruk' diusap-usapnya, adakala lembut dan adakalanya kasar. Biarlah dia buat apa-apa pun. Aku suka.


Di satu sudut sana, seorang lelaki memerhatikan gelagat kami yang lencun bermain di dalam hujan. Tak mengapa, lelaki itu yang bayar 'service' Bangla berdua itu, biarlah dia lihat segala aksi kami. Mungkin dia perlukan 'hiburan' secara 'live' 2 lawan 1.


Setelah lebih 5 minit aku 'diuli' oleh tangan-tangan kasar Bangla itu, seorang dari mereka menoleh kepada lelaki tadi yang duduk menghisap rokok di bawah khemah.


" Bahia... dalam mau vakum sekali ka...? "








.

8 comments:

sepa said...

pandai dua bangla cuci keta ko. dalam tak cuci sekali ka.?

Nizam.Ariff said...

Sepa,
aku suruh gak dia seluk-seluk... hahaha

aza ni said...

tak polish sekali zam?

Nizam.Ariff said...

Azani,
tak. takut nipis top coat nanti..
tapi satu hari nanti kena gak tu...

ckLah @xiiinam said...

Huih.....ayat...


Gatai kereta hang na!


:D

Nizam.Ariff said...

cklah,
gatal musim hujan... hahahaa

jeb said...

hujan-hujan ni memang sedap kalau kena service...

Nizam.Ariff said...

jeb,
wakakakaa.....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com