Sunday, September 18, 2011

Koleksi Ketam-Ketam Yang Takut.....

.

Lokasi: Bagan Lalang

Tarikh: 17.9.2011

Tiada menatang yang mati semasa penggambaran ini
















Sesungguhnya amat payah untuk mententeramkan si ketam yang asyik nak lari.... fuhh!


.

14 comments:

hairul392 said...

hidup lg ker ketam tu..

Aku said...

Dak Ai,
Hidup... semasa dilepaskan.
selepas tu pasti mati.
Setiap yang hidup pasti merasai mati.

sepa said...

kasi awet. buh dlm frem brader. :)

AZANI said...

ron
mungkin jumpa bahan bukti kes profil tonggi tempohari...

tasekM said...

ni kiranya.
ko letak ketam atas quran ni nk bg ketam tu tenteram la nih...?

tiba2 aku macam ada rasa nak tarik telinga orang...

:p







.

kucingorengemok said...

bawak balik arwah ketam ye?

buah kedondong said...

tas...
perawatan secara batin mungkin...

ekekekke

AZANI said...

ron,
apsal tetiba aku je rasa tnteram....


oh agaknya ayatul tu ....


hai sek...:)

Aku said...

Sepa,
Ketam mumia singguh tak lawa... kaler hilang. tak mao la..



Azani,
kot-kot terjumpa rantai atau gelang emas, ok gak tu... hahaha


TM,
hahaha.. ko jahat! Takde niat pun... weh, ketam boleh baca ke? agak-agaknya, camner dia ngajor anak dia membaca ek?




KOG,
Tak bawak. Kami lepaskan semula. Kami amalkan tangkap-dan-lepas...
ketam batu la weh, mana ada isi...



BK,
bulih dibuat ubat ke ketam tu? ish...



Azani,
hahaha... ko dah parah ni bro.
tengok bayang pun jadi nih...

AZANI said...

ron

aku bila tengok ketam kau aku teringat jari jari gebu tu yang menicit sesuatu kuih yang anjal...infact ..sekarang ni aku tengah ngadap ntri tu.....


careless whisper tul ...

Aku said...

Azani,
takpe la... bunga bukan sekuntum..
kakakaka...

AZANI said...

he he dah macam lagu kasih tak kesampaian,,

AZANI said...

kupujuk hati yg rindu
melihat dia berlalu

Aku said...

Azani,
hahaha... kesian.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com