Tuesday, September 13, 2011

Lelaki oh Lelaki..............

.

Dilema seorang isteri yang sangat berkeinginan...



" Apa awak makan tu.... ? "
"... ice cream berperisa mint bercampur coklat chip yang lazat..."


" Nak sikit...."
" ... tak boleh, nanti you gemuk..."


" Habis tu, you gemuk tak apa...? "
" I gemuk tak apa, tak ada pompuan nak ngorat. You pun selamat ..."


" Kalau I yang gemuk... ? "
" Kalau you gemuk. You selamaaatttt... "





Gambar benar tapi cerita hanya sekadar hiasan...




.

12 comments:

secangkir madu merah said...

tak habis ayat tu kan? kan? you selamat... apa? selamat tinggal? hehehehhee lelaki oh lelaki..

Aku said...

SMM,
tolong lah habiskannn.... hahahaa
lelaki oh lelaki...

AZANI said...

sama sama terselamat dari digoda....
konklusinya,

tambahkan garam, gula dan lemak dalam masakan....ha ha

cheqna said...

selamat jalan romeo ke juliet ni??
hahahaha

kucingorengemok said...

alasan nak makan sorang

tasekM said...

seandainya cerita bukan sekadar hiasan.

aku nk cakap kat Mama.
yu jangan risau.
nizam selalu cakap kat ai.
yg wife dia adalah sgt cantek dan comel.

dia tak kan 'selamattttt...' kan yu.

:)



.

Aku said...

Azani,
setuju...!
kita perlu sokong industri hiliran seperti kilang gula dan kilang garam misalnya. Kita tak mahu mereka semua berpiket sebab hilang pekerjaan... hahaha



Cheqna,
dua-dua la selamat jalan.... hahahaa


KOG,
Apasal ko tau nih? moskel tul aku... ko ada 'bela' ek?


TM,
apa pulak Nizam...

Aeron N la... Aeron... hahaha

NM02 said...

mkn eskim gemukkah?

eskim tu mmg sedap

jeb said...

perbualan sebenar ke apa ni? haha

Aku said...

NM02,
penjual eskim kata tak gemuk, tapi orang gemuk biasanya pernah makan eskim... hahaha



Jeb,
Tak. Perbualan tu semuanya imaginasi yang mungkin benar untuk masyarakat. Gambar je yang benar...

wos said...

perbualan yang sangat jujur.
hahahaha!

Aku said...

Ros,
bila nak update blog ko nih?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com