Sunday, October 16, 2011

Bom meletup boleh lagi ketawa...?!!

.

Bom demi bom gugur, berserta bunyi ledakan yang memuaskan hari si pengebom.


Ini payahnya kalau tandas di ruang tamu dekat sangat dengan meja makan.

Sedap-sedap mengebom, tetiba terdengar suara ketawa mengekek setiap kali ledakkan berbunyi.

Takkan nak pasang silencer kat muncung? Mana boleh...


Bayangkan kalau jenis orang yang mulut berbunyi masa meneran.....

Sound effect ...







.

14 comments:

tasekM said...

wey.
jahat.
aku tgh makan beskot nih...



.

Aku said...

TM,
KebaaaabOOMMMMM!!!!

Perghh... bau petai!

hahaha....

wos said...

hoit!
benci.
aku tengah minum neskefe nih.
mati nefsu.

Aku said...

Ros,
Kalau aku minum nescafe, kencing ada bau kpi la.... kadang2 tu best gak harumannya... keh keh keh...

mohammad said...

perut dia banyak angin

ckLah said...

Masa di sekolah lama dulu, tandas guru dan murid berkongsi dalam satu ruang. Kalau nak mengebom, kena tunggu agak-agak murid dah tak ada dalam ruang tu. Kalau tidak, dema mengekek di luar, dan tunggu siapa yang sedang mengebom dalam unit guru yang sebuah itu...:D

AZANI said...

percaya tak percaya juga lihak fizikal pengebom bla dia keluar dari kamar.....tak padan kurus tapi bergegar bunyinya...

Aku said...

mohammad,
semestinya... hahahaha



Cklah,
aku kat tandas opis pun sama... kena pastikan tak ada orang baru bulih bom. kalau tak tahan, bukak pili kuat2 supaya bunyi bising....


Azani,
badan besar atau kecil, usus manusia tetap 22 kaki panjangnya.... hahaha

sepa said...

pistol yg patut dibuh silencer... hehehe

Aku said...

Sepa,
tapi.. pistol tak berbunyi... yg berbunyi cuma meriam... kah kah kah

Weh, aku tengah mengarang cerita Ayu Jannah ni .. aku letak kat MM.

sepa said...

aku dah baca brader, fantastik... :)
ko punya naratif skill n fantasi semakin kelas la, brader...

Aku said...

Sepa,
ada lagi yang terbaru.... air mata darah...

hairul392 said...

lawaknya... hahaha..

Aku said...

Dak Ai,
alaa.... macamlah ko tak ... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com