Saturday, October 29, 2011

Main-main sms dalam hujan lebat...

.


Hujan memang lebat petang itu. Air hujan yang turun bagai tempayan dicurah.





"... hujan lebat. kita terperangkap tak boleh keluar.." satu sms comel masuk.


"... kita pun sama. awak kat mana tu sekarang ?..." satu sms balas pun keluar.


"... kita kat dalam kereta lagiiii ... " satu sms comel masuk lagi.



Si lelaki ganteng tergaru-garu kepalanya membaca sms itu sebelum membalasnya lagi.

"... eh! kita pun samalah. masih kat dalam kereta..."







.

7 comments:

@xiiinam said...

Kalau ada ribut petir, jangan buat! Nanti kena samber beledek...kebabom!

Aku said...

cklah,
dah kat parking lot tapi angin kuat sngat... payung pun boleh tersingkap ditiup angin...

AZANI said...

kalau zman p ramlee...sms tu kira main ketuk botol macam sudin dan eton...he he

Aku said...

Azani,
hahaha.. betul tu. sungguh betul...

sepa said...

aku agak si 'sms comel' ngan si 'sms balas' tuh dlm kreta yg sama, duduk sebelahsebelah... hehehe... *komen nih, didedikasikan kepada encik Mun yg ber-idea pelik2*... :)

.
contohnya: jam 2pagi. Mun mengajak : "sepa, jom kita keliling kampus, kira tiang lampu...!"

.

Aku said...

Sepa,
takdenya... kita orang berada di dalam kereta berlainan...

Mun memang 'giler'... ah, ko pun sama. yang ko pego layan dia kira tiang lampu tu buat apa..?

eh, berapa tiang lampu semuanya ek?

sepa said...

tak silap aku. ingat2 lupe 183 tiang kot...!

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com