Monday, October 31, 2011

Masterchef aku ada di rumah...

.





Kalaulah dapur aku sebesar dapur dia orang,

dan segala kelengkapan pun sama seperti dia orang,

dan yang terpenting, bahan-bahan mentah untuk masakan juga boleh main pesan-pesan macam dia orang,

dan setiap kali masakan dihidangkan sama seperti mereka menghidangkannya kepada sifu-sifu chef situ...


Alangkah... oh alangkah.....!



Tak, aku tak maksudkan aku nak ianya ada di rumah.

Aku cuma nak kata, kalaulah semua itu ada termasuk chefnya sekali, aku teringin nak buka Restoran.

Aku boleh makan percuma...






.

11 comments:

aza ni said...

hehe...
kalaulah...
frasa magik...

Nizam.Ariff said...

Azani,
kalaulah .. kalaulah... x40.
yang magik boleh jadi realiti kut...hahaha

cheqna said...

ma cheqna kata
'orang dok cakap pakai buah kalau ni'
hehehehe

Nizam.Ariff said...

cheqna,
takpe... angan-angan mungkin boleh jadi impian, lepas tu boleh jadi tujuan dan motivasi... hehehe

cheqna said...

betul betul..moga impian itu kan berjaya direalisasi =)

Nizam.Ariff said...

cheqna,
..tak mau la.. aku cuma nak makan free jer... kakakaka

Linda said...

kalau ko bukak restoran di rumah, bgtau awal-awal ye.
nanti aku pindah dekat2, boleh tumpang makan free gak!

Nizam.Ariff said...

BK,
apa plak... aku makan free sebab ko bayar. aku bukan ke kedekut? kakaka

tasekM said...

bk,
aku syak dia tak bagi.
dia kan kedekut...





.

NM02 said...

MC pun bikin ayaq mata bleh meleleh kan

sedih tgk siaran smlm... nak2 lagi yang masak lempeng dan yg dari sabah tu.. sedih woooo

Nizam.Ariff said...

TM,
bab makan aku kedekut... kakaka



NM02,
Itu memang tugasnya sebagai MC reality TV. kalau macam pertandingan biasa tak ada nangis-nangis, tak real la kut nyer. macam pertandingan masak memasak kat Kemas... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com