Friday, October 7, 2011

Menara Teluk Mak Intan...

.

Kunjungan yang mengambil semula nostalgia yang tertinggal di kaki menara ini.









Tataplah, sebelum selut Sungei Perak memamah perlahan-lahan kakinya.

Dengar-dengar, lagi 100 tahun kawasan itu akan kekal dilimpahi air sungai. Antara sebabnya, kenaikan paras laut dan tanah bandar Teluk Intan yang terdiri dari selut sebenarnya bergerak dan menyisih ke bumi.







.

9 comments:

tasekM said...

pernah pergi waktu malam...?
ada lampu yg bertukar2 warna.
sgt cantek!



.

Fadhilah Maarif said...

saya belum sampai.teringin nak pergi satu hari nanti. Insya-ALLAH.

AZANI said...

rasanya masih boleh diselamatkan lagi, pakar binaan sahutlah cabaran...

Homestay Teluk Intan said...

cameraman bertambah maju = gamba makin cantik...paman, dtg kedah ke?dgr cita proton nak dtg tmpt sy

Aku said...

TM,
Lampu lap lip kat Kampung Morten laaaaagiii.. syantek taw... hahaha


FadhilahM,
cepat la datang... boleh pekena Mastan Ghani sekali...



Azani,
Dah banyak Univ datang buat kajian.. dan kajian.. dan saranan... dan saranan...
tapi condong itu tetap condong...



Pojie,
Subjek yg sama, tangan yang sama... suasana yang asama... yang beza cuma kamera je... kakakaa

sepa said...

cam menara pisa... betul la senget. sampai senget2 aku tgk...

Aku said...

Sepa,
betulx3... aku tak tipu.
sikit lagi kecundang la tu

wos said...

ye ke?
ngeri.

aku pulak,
pernah terbaca kat mana ntah duuuluuu..

katanya Kuala Lumpur pun bakal mendap suatu hari nanti.

Aku said...

ROs,
aku pun pernah dgr... sebab KL tu atas lumpur...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com