Sunday, October 16, 2011

Sekuel Ayu Jannah seterusnya telah keluar....

.

Hah!


Akhirnya aku dapat ilham untuk bercerita tentang Ayu Jannah. Kasihan dia, asyiklah keseorangan dalam Merung Mahawangsa sana tu. Aku gembira kerana aku telah mula dapat  mengenali siapakah Ayu Jannah itu.



Kali ini, dia dah dapat semula bentuk dirinya yang terbentuk dari jiwa dan perasaan. Cerita bertemu semula dirinya ada di Merung Mahawangsa. Sengaja aku letakkan di situ sebab di sini dunia berputar pantas.



Cerita-cerita sebelum sekuel itu, tetapi belum dicetak, ada di sini:


Cerita yang sebelum-sebelumnya telah dicetak dalam buku 'Racun'.





.

9 comments:

ckLah said...

...dan ckLah terus kagum dengan keindahan bahasa kamu.
















Sungguh!!!

cheqna said...

fuhh...

Aku said...

CKlah,
ye ke? terima kasih... bahasa jenis tak beredit cikgu...



Cheqna,
seronok main air tasik? hehehe...

jeb said...

lu publish sendiri ke buku racun tu?

Aku said...

jeb,
sendiri jer... ala.. saja-saja nak kongsikan dgn kawan2 jer untuk sape2 yang nak hari tu... skrg yg ada hanya softcopy jer...

jeb said...

berapa lu jual bro? boleh gua beli?

Aku said...

jeb,
aku tak jual.. aku share je kos pembikinan dgn kawan2.
kalau ko nak, nanti2 la.. kena print banyak2 baru berbaloi. Aku pun tak ada hardcopy... hahahaa...

nanti aku nak kompile projek seterusnya, aku selitkan Racun tu...

sepa said...

brader,

lu bukukan je criter Ayu Jannah nih, brader... hehehe...

Aku said...

Sepa,
alaaa... baru sikit... tahun depan la..

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com