Sunday, November 27, 2011

Koleksi skodeng kumbang yang kurang ajar ! Di khalayak ramai pun jadi ...

.

Bibit-bibit pertemuan pertama...



Kisah cinta suci yang bersaksikan langit luas...



Cinta itu buta, cinta tak kenal siapa...




Kumbang pun ada nafsu...mereka bukan 'malaikat'.

Berpeluh 'skodeng' di bawah terik matahari. Tak, aku tak 'stim'. Aku berpeluh sebab tak sabar nak tunggu kumbang-kumbang tu duduk diam-diam.

Kalau hari-hari aku 'skodeng' kumbang-kumbang macam itu, tak payah pergi Spa. Dah cukup bersauna.






.

9 comments:

Water Lily said...

Manusia pun tak reti2 nak malu. Ni kan pulak kumbang

Alahai!

Aku said...

Kak Lily,
kakakaka.. kumbang je kak, alahai...

sepa said...

brader, tangkap kekumbang tuh. n buh dlm frem. hehehe...

*tera jugak ko ambik gambo, kagum kagum...

@xiiinam said...

NDRUIS TENAN TOH!

:D



Salam Maal Hijrah.

***Terima kasih kerana menyokong entri ckLah yang lalu...

Aku said...

Sepa,
kalau di'beku'kan, tak adalah aksi dari sang kumbang... tak best lah..

Dengan sedikit pelaburan dan ketekunan, hobi menjadi-jadi... keh keh keh




Cklah,
Aku bukan pengarah aksi tu, cikgu. Aku cuma pemerhati yang berpeluh-peluh... hahaha.

Selamat Tahun Baru Hijrah, cikgu.

Sama-sama.

AZANI said...

ha ha...cer angsa pula..

Aku said...

Azani,
aku tak pernah tgk angsa beraksi...
riuh macam anjing ke? kakaka

AZANI said...

malu oghang.....malu oghang..tu yang asyik diteriak mereka...

Aku said...

Azani,
Oooo... rajin kamu translate eh? kakaka

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com