Sunday, December 4, 2011

Blieb ich auf meinen Weg !

.


Malam-malam begini, ada suara Katak Kuang galak berkuak mencari betina juga ada burung-burung malam berdrama, dalam sepi yang tak sunyi seperti ini, mendengarkan lagu ini sungguh sesuatu (something)....





Jom kita nyanyi dalam bahasa Jerman Utara, zaman sebelum kejatuhan Nazi.

Ada lirik sekali dalam video tu... cepat capai mikrofon !




.

7 comments:

Water Lily said...

Ah! Berbelit lidah la weh haha..

tasekM said...

aku nak dengor Sepa nyanyi la...

:p



.

-wos- said...

nak membaca pun tak mampu,
bagaimanalahhh nak menyanyi?

sepa said...

menyanyi...?!
aku suka nyanyi lagu Jerman...!!!,
tapi, sayangnya...
Frank kata : 'we were now do the national anthem, but, yo need no rise.'

lagu Negaraku, aku bulih... hehehe

*tak. tak. lagu BurungKakaktua... :p

Aku said...

Kak Lily,
lidah aku juga.. kakaka



TM,
aku tak sanggup dengor sepa nyanyi.... hahaha



Wos,
Tu la... apa pasallah dia orang cipta perkataan yang payah nak dieja? Cuba macam BM, apa yg dieja, itulah yang disebut.. kan?

-wos- said...

betul.
saya sayang bahasa saya.

Aku said...

Wos,
ko sayang bahasa je ke?
orang yang berbudi bahasa, macam mana? keh keh keh...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com