Sunday, December 4, 2011

Ini calon Akademi Fantasia 10 (AF10)... persembahan berkumpulan secara 'Live'

.


Pagi Ahad yang indah, matahari bersinar lembut. Walau pun awan masih tebal berarak, cahaya matahari yang bisa menembusinya memberikan satu sinar bahagia.

Oleh itu, elok juga kalau kita dengar calon AF10 ini menyanyi.


Kalau dilihat dari segi persembahan, ekspresinya mukanya cukup jelas. Kak Ogy mesti 'lulus'kan. Aspek lain, aku tak pandai nak komen. Jadi sila lihat sendiri calon ini...








Ada sesiapa nak ambik dia jadi Atuk Angkat tak?

Tergambar wajah ke'atukkan' dan kasih sayang pada roman mukanya. Bayangkan kalau 'atuk' ini duduk di sebelah katil kita sambil dodoikan lagu itu. Pergh... mata tak dapat lelap... lebih-lebih lagi bila dia jegil-jegilkan matanya.

Tapi .... best!


Macam biasa, cepat tutup pintu bilik. Kita nyanyi sama-sama, ramai-ramai...

'wat a wonderful.. welll' (sebut sambil gigi menyeringai)






.

6 comments:

tasekM said...

alaaaa.... tak sempat.
ptg sikit aku tgk video tu.
nak pi selandar ex-staff aku kawen.


.

Aku said...

TM,
sekarang dah musim kawin ek... musim hujan pulak tu...

cheqna said...

sini hujan..malas r nak nyanyi..kang makin lebat plak hujan

Aku said...

cheqna,
alaa.. nyanyilah... bagi menghiburkan katak-katak, biar mereka semua terpesona dan tak berbunyi... kakaka

sepa said...

what a wonderful world...

i see trees of green
red roses too

i see them bloom
for me and you

and i think to myself...
what a wonderful world!

i see skies of blue
and clouds of white

the bright blessed day
the dark sacred night

and i think to myself...
what a wonderful world!

the colours of the rainbow
so pretty in the sky

are also on the faces
of people going by

i see friends shaking hands
sayin' : "how do you do?"

they're really sayin'
i love you

i hear babies cryin'
i watch them grow

they'll learn much more
then i'll ever know

and i think to myself...
what a wonderful world?

yes, i think to myself...
what a wonderful world?



*wah.! syok la nyanyi lagu nih...
letih aku nengok dia nyanyi... :p

Aku said...

Sepa.
aku pun letih gak tengok gigi dia...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com